I-KOOK

Dylan heeft ons heel goed geholpen

Je wordt vriendelijk geholpen en er wordt meegedacht.

Personeel was absoluut klantvriendelijk, maar ook erg toegankelijk. Om deze reden, raad ik mijn familie, vrienden of kennissen aan.

Van der Kraats

Fijne winkel met deskundig personeel.

De verkoper was erg vriendelijk.
Zijn erg goed geholpen.

van der Veen

Goede service, tijd voor de klant, meedenkend

Een fijne benadering, goede adviezen, ze denken goed mee. Ze sturen je niet naar aankopen die je eigenlijk niet wilt doen, geven de goede informatie om de juiste beslissingen te nemen voor jezelf.... Een fijne benadering, goede adviezen, ze denken goed mee. Ze sturen je niet naar aankopen die je eigenlijk niet wilt doen, geven de goede informatie om de juiste beslissingen te nemen voor jezelf. Wij waren erg blij met Tim, onze keukencoach.

C.M. Bezembinder

Ik heb mijn keuken bij I-Kook gekocht op advies van mijn 2 zussen. Dan nog moet je het zelf ervaren uiteraard. Dat heb ik gedaan en wat ben ik blij met mijn keuken. Freek heeft me vanaf het begin... Ik heb mijn keuken bij I-Kook gekocht op advies van mijn 2 zussen. Dan nog moet je het zelf ervaren uiteraard. Dat heb ik gedaan en wat ben ik blij met mijn keuken. Freek heeft me vanaf het begin goed geholpen, zonder enige druk. Met goede adviezen en mooie schetsen ben ik heel blij met mijn keuze. Nu heel benieuwd hoe de keuken straks in mijn huis staat. Freek, nogmaals dank!

Mijatovic

Onze keuken komt pas in week 34