Aad

Een echte aanrader voor het aanschaffen van hout. Goede en snelle service. In één woord. TOP.

Snelle en goede levering.
Goede communicatie
Wordt netjes afgeleverd.
En bovenal: Goedkoop.

Wim

Redelijk maar bij retour van de hele zending die je niet zelf mag klaar zetten hanteren ze de 15 euro klaar zet kosten. Ondanks dat het bedrijf zelf de kromme palen hebben klaargezet.

Reactie Houthandelonline:

Beste Wim, voor het afhalen van materialen brengen wij handelingskosten in rekening. Wij zetten met zorg de orders voor onze klant klaar. Helaas kan het wel eens voorkomen dat er kromming in de... Beste Wim, voor het afhalen van materialen brengen wij handelingskosten in rekening. Wij zetten met zorg de orders voor onze klant klaar. Helaas kan het wel eens voorkomen dat er kromming in de hardhouten palen voorkomt. Met vriendelijke groet, Nadine

Hanny

Makkelijk bestellen, vriendelijk contact aan de telefoon, hele aardige bezorger. Komt op de afgesproken tijd.

Heel fijn dat de bezorger belt hoe lang het nog duurt voor hij bij je is. Alles netjes geleverd. Prima producten.

Arjan

Geven snel antwoord als je vragen hebt en Je kan je bestelling volgen tot aan de deur.

Cor

Goede informatie op de website.
En de prijs is goed.

Levering volgens afspraak

Connie

Positieve en deskundige ervaring

Snel, goede communicatie, komt afspraken na.

Arvid

Goede service en mooie geïmpregneerde planken ontvangen

Netjes behandeld

Thomas

Goede website, correcte prijs, stipte levering

Goede website, stipte levering

Gerrit

Vanwege erg scherpe prijzen besloot ik om bij Houthandelonline te bestellen en te kiezen voor de optie: afhalen.

Directe bevestiging en terugkoppeling van de bestelling. Toen ik direct in een separate mail aangaf dat ik de bestelling een week later wilde ophalen werd ik hiervoor bedankt. Dit werd direct in... Directe bevestiging en terugkoppeling van de bestelling. Toen ik direct in een separate mail aangaf dat ik de bestelling een week later wilde ophalen werd ik hiervoor bedankt. Dit werd direct in het systeem gezet en aan mij bevestigd. Bij het ophalen was er een overzichtelijk klaarzetsysteem en ik kon mijn bestelling zelf al zien liggen en mijn auto gelijk daarnaast parkeren. Dit zorgde allemaal voor een vlotte afhandeling.

Leida

We hadden de bestelling gedaan kreeg binnen 1uur al bericht dat ze het ontvangen hebt en dat op zondag maandag of dinsdag kreeg ik een afspraak dat het vrijdag bezorgd word dag van te voren kreeg ik... We hadden de bestelling gedaan kreeg binnen 1uur al bericht dat ze het ontvangen hebt en dat op zondag maandag of dinsdag kreeg ik een afspraak dat het vrijdag bezorgd word dag van te voren kreeg ik de tijd door

Bezorger heeft het netjes voor de deur gelegt