Bram

Matig

Dineke

Zeer positief, goede communicatie, snelle levering

Goede prijzen, zeer vriendelijk aan de telefoon, denken mee

richard

Perfect en komt afspraken na.

Vriendelijkheid

Piet

Goede ervaring

Afspraak nagekomen

Andre

Zeer goede ervaring

leuke prijzen, groot assortiment, en vooral niet te vergeten behulpzame en vriendelijke chauffeurs [van v d werf en charters]

Particulier

Mijn ervaring met Houtonline is prima. Telefonisch afgesproken wanneer de bestelling geleverd kon worden en een extra toevoeging aan mijn bestelling ging soepel. Bestelling netjes op tijd afgeleverd.

Denken mee en bieden passende oplossing.

Evelien

Gemiddeld enthousiast, op zich ging de bestelling goed, het aanbod is ruim, communicatie rondom de levering was ook in orde. Echter is het materiaal grotendeels krom. Meerdere hardhouten palen (voor... Gemiddeld enthousiast, op zich ging de bestelling goed, het aanbod is ruim, communicatie rondom de levering was ook in orde. Echter is het materiaal grotendeels krom. Meerdere hardhouten palen (voor nu tijdelijk als bank (later voor pergola), maar er zijn palen die wijken zeker 2-4 centimeter op het eind/ in het midden. Douglas boeidelen besteld, lopen ook krom.. 20 centimeter maar lijkt meer op 2x10 alleen dan slecht aan elkaar geplakt. Voor bijna €900 verwacht je toch wat meer dan (voor je gevoel) b keuze. Ik had dit bij een bouwmarkt niet meegenomen

Communicatie rondom zending

Ronald

Mooie site

Kris

Stipt

Goed materiaal

Anne-Marie

Super snelle communicatie, punctueel en vakkundig

Snel,betrouwbaar en vriendelijk