Ton

Duidelijk in alles

Snelle en correcte levering

Jan

Heel goed

Kwaliteit en tijd van levering

Stef

Wij hebben meerdere keren, naar tevredenheid, bij Houthandelonline hout besteld voor de verbouwing van onze woning. De Douglas Rabat delen welke wij hier de laatste keer voor onze tuin besteld... Wij hebben meerdere keren, naar tevredenheid, bij Houthandelonline hout besteld voor de verbouwing van onze woning. De Douglas Rabat delen welke wij hier de laatste keer voor onze tuin besteld hebben, vielen echter enorm tegen. Dit was helaas een voorbeeld van goedkoop is duurkoop. De kwaliteit van de planken is ondermaats. Ze zijn dun, verschillen in maatvoering en scheuren enorm. Ondanks dat ik hier nu in de reviews lees dat wij helaas niet de enige zijn met deze ervaring, deelt Houthandelonline onze mening over de kwaliteit van het hout niet. Ze zijn ons iets tegemoet gekomen, maar op de totale investering stelt dat niet veel voor. Achteraf hebben wij er spijt van dat wij dit hout bij Houthandelonline besteld hebben, en zal dus ook de laatste keer geweest zijn dat wij hier een bestelling geplaatst hebben.

Goede communicatie

Reactie Houthandelonline:

Beste Stef, Vervelend te vernemen dat de kwaliteit van de planken niet naar wens is. In overleg is er een collega van ons bij u lang geweest om de materialen/ montage te beoordelen. Helaas zijn wij... Beste Stef, Vervelend te vernemen dat de kwaliteit van de planken niet naar wens is. In overleg is er een collega van ons bij u lang geweest om de materialen/ montage te beoordelen. Helaas zijn wij tot de conclusie gekomen dat de delen onjuist gemonteerd zijn waardoor er te veel spanning op de planken gekomen is en scheurvorming is ontstaan. Uit coulance hebben wij u een tegemoetkoming op het aankoop bedrag aangeboden. Met vriendelijke groet, Nadine

peter

Super

stiptheid

MIke

Prima en snelle levering

Binnen een week geleverd

MG

Ze brengen optijd de materialen,
Chauffeurs zijn vriendelijk en behulpzaam

Prijs

Celestine

Goed ervaring

marcel

Meerdere bestellingen gedaan

prijs

Q. Ligtvoet

Prettig en vlot

Goede communicatie, kennis, vlotte levering, goede prijs

Bart

Duidelijke website en overzichtelijk.

Snelle levertijd en goede kwaliteit