Robbert

Uitstekend

Communicatie en levering.

Eugène

Zeer tevreden

Snel, goed en volgens afdpraak

stephan

Goed,maar de kwaliteit van het hout is wat minder,kromme rebatdelen

Groot aanbod, goedkoop

Reactie Houthandelonline:

Beste Stephan, Bij klachten vragen wij onze klanten om even contact met ons op te nemen, zodat wij hier samen naar kunnen kijken. Helaas hebben wij geen melding van u van ontvangen. Mocht u alsnog... Beste Stephan, Bij klachten vragen wij onze klanten om even contact met ons op te nemen, zodat wij hier samen naar kunnen kijken. Helaas hebben wij geen melding van u van ontvangen. Mocht u alsnog melding willen maken, kan dit altijd naar info@houthandelonline.nl. Met vriendelijke groet, Nadine

Eduard

Positief

Snelle levering en goede kwaliteit

Alex

Goeie kwaliteit voor een zeer schappelijke prijs

Goeie kwaliteit
Schappelijke prijs
Vriendelijk personeel zowel telefonisch als bij het ophaal punt

De Witte Villa

Prijs/kwaliteit

Ruben v Kolck

Wij zijn er zeer netjes geholpen. Ondanks dat wij een deel van het materiaal al een tijdje in de opslag hadden en er alsnog gebreken waren is dit toch keurig opgelost.

Snelle en duidelijke communicatie

Silened Andijk

Slechte materialen: balkhout en plaatmateriaal

Webshop en tel. kontakt

Reactie Houthandelonline:

Beste Silened Andijk, vervelend te vernemen dat de geleverde materialen naar uw mening slecht zijn. U heeft de keus gemaakt om de materialen te verwerken, helaas vervalt hierdoor de garantie op het... Beste Silened Andijk, vervelend te vernemen dat de geleverde materialen naar uw mening slecht zijn. U heeft de keus gemaakt om de materialen te verwerken, helaas vervalt hierdoor de garantie op het materiaal. Met vriendelijke groet, Nadine

Jan

Positieve ervaring

Productinformatie op website. Aflevering producten zo dicht mogelijk bij huis. Klantvriendelijk personeel.

Caspar

Prima service, alleen bezorging van matige kwaliteit

Veel keuze en snelle levering