Eduard

Goede en duidelijke website.

Snelle en vriendelijke service

Simon

Excellent service and quality.

Orders were processed quickly, delivery driver was professional and friendly, and quality of wood was excellent. So much better than regular DIY stores.

Dirk van de pol kok

Heel vriendelijkk

Snelle levering en zeer goed kwaliteit. Netjes verpakt. Gaat mijn vaste adres worden

Phillip

Snelle service

Steve

Correcte en snelle levering

Top service!

Leander

Scherpe prijzen, matige kwaliteit. Hardhouten palen lijken wel slalom palen.
Kan ik niet veel mee

Reactie Houthandelonline:

Beste Leander, wij hebben kwaliteit enorm hoog in het vaandel staan en proberen het bestelde materiaal altijd zo netjes mogelijk te leveren. Mocht er onverhoopt iets niet juist zijn, dan vragen wij... Beste Leander, wij hebben kwaliteit enorm hoog in het vaandel staan en proberen het bestelde materiaal altijd zo netjes mogelijk te leveren. Mocht er onverhoopt iets niet juist zijn, dan vragen wij dit binnen 48 uur te melden zodat wij samen kunnen kijken naar een passende oplossing. Helaas hebben wij geen melding van u ontvangen, mocht u dit alsnog willen melden kan dit naar info@houthandelonline.nl. Met vriendelijke groet, Nadine

Froukje

Bestelling geplaatst maar er moest later nog een bestelling mee. Ook al was de vrachtwagen al vol, er werd gekeken of het toch echt niet meekon op dezelfde wagen. Geen probleem!!!

Snel

Koos

Materiaal prima
Aflevering prima
Snelle leveringgoe

Goede klantenservice

Dirk

Positief, reageren snel op mail en bijna alles opvoorraad waardoor ze snel kunnen leveren

Groot assortiment, direct leverbaar

Gerard

Goed werkende website en prompte reactie op mogelijke afwijking in bestellingen, waar vanuit oplossingen wordt gewerkt

overzicht, vriendelijk, snel