Klantenservice
Advies
Medewerkers

Ronald

Professioneel bedrijf

Heeft u nog verbeterpunten of tips voor ons om onze dienstverlening te verbeteren?

Alles was prima geregeld

Gabriëlle

Heel erg tevreden . Alles duidelijk en volgens afspraak

Nvt

Edwin Horsthuis

Prima service

Ga zo door, prima service. Zeer netjes gewerkt. Vriendelijke mannen die ook alles netjes achter laten.

Van Leijsen

Professioneel en leuke kerels

nee, prima mannen die netjes werken

Mogavero

Super met blij schone zonnepanelen.

Alles werkt goed

K. Oomen

Een professioneel bedrijf met uitstekende onderhouds- en reinigingsdiensten.

Nee geen verbeterpunten. Volgende keer als de mannen langskomen wel graag de koffie opdrinken 😉

Rob

Goede communicatie en vakwerk