Klantenservice
Advies
8.2/10
Medewerkers

Van lammeren

Kantoor ok, werkzaamheden mogen nauwkeuriger

Heeft u nog verbeterpunten of tips voor ons om onze dienstverlening te verbeteren?

Praktijk medewerker mag beter bv door kozijnen e.d. Beter mee te nemen

Maxine Moor

Ok

Ja

van Heel

Bedrijf werkt netjes

Zeker weten dat klanten weten wanneer jullie komen. Jaarschema?

Geachte heer / mevrouw van Heel,
Geachte heer / mevrouw van Heel,
Hartelijk dank voor uw review.
U ontvangt wanneer u voor het eerst klant word bij ons een jaar overzicht. Omdat dit schema ieder jaar hetzelfde blijft ontvangt u dit schema niet ieder jaar opnieuw.
Zojuist heb ik het schema naar u toe gestuurd voor het geval u deze niet meer in bezit heeft !

Privé.

Het houtwerk zou men meenemen maar onder het raam zitten houten panelen en ik was in de veronderstelling dat het bij het houtwerk hoorde, hoe kan ik dat goed regelen, uw personeel was bij mij voor... Het houtwerk zou men meenemen maar onder het raam zitten houten panelen en ik was in de veronderstelling dat het bij het houtwerk hoorde, hoe kan ik dat goed regelen, uw personeel was bij mij voor het eerst.

Geachte heer / mevrouw,
Hartelijk dank voor uw revieuw.
Soms ontstaat er enige verwarring tussen kozijnen en houtwerk.
Indien u reinigen kozijnen in uw abonnement heeft word alleen de...
Geachte heer / mevrouw,
Hartelijk dank voor uw revieuw.
Soms ontstaat er enige verwarring tussen kozijnen en houtwerk.
Indien u reinigen kozijnen in uw abonnement heeft word alleen de omlijsting van uw ramen gereinigd. Als het overige houtwerk / trespa wat u aan de woning heeft valt bij ons onder de beschrijving: reinigen overig houtwerk / trespa.
Ik kan helaas niet zien om welke adres het gaat maar indien u dit graag aangepast wilt hebben of als u nog vragen heeft kunt u ons altijd een e-mail sturen naar info@housecareservice.nl

De Ruijter

Ja mijn ramen zijn niet echt schoon.strepen ontzettend.

Geachte heer / mevrouw De Ruijter,
Bedankt voor uw review.
Geachte heer / mevrouw De Ruijter,
Bedankt voor uw review.
Indien de de werkzaamheden niet naar wens zijn verlopen kunt u dit altijd bij ons melden. Het liefst binnen 7 werkdagen zodat wij zo snel mogelijk voor een passende oplossing kunnen zorgen. Wij hebben uiteraard een 100% tevredenheidsgarantie.
In ons systeem zijn geen klachten / opmerkingen bekend. Wij komen in week 20 weer bij u voor de werkzaamheden, het staat genoteerd dat ze hier extra op letten.
Ik wil u graag vragen om deze review te herzien na uw bezoek van week 20 :)

Lange

Zeer positief

Momenteel niet.

Geachte heer / mevrouw Lange,
Hartelijk dank voor uw review.
Fijn dat alles tot op heden naar tevredenheid verloopt !

C. Krijnen

Dat weet ik nog niet zo goed. Ik ben pas klant

Ik twijfel of de laatste beurt wel is uitgevoerd. Ik was de hele dag thuis en heb niemand gezien. De poort was in ieder geval niet open, dus mocht er al iemand geweest zijn dan is zeker de... Ik twijfel of de laatste beurt wel is uitgevoerd. Ik was de hele dag thuis en heb niemand gezien. De poort was in ieder geval niet open, dus mocht er al iemand geweest zijn dan is zeker de achterkant niet gedaan, Mijn twijfel neemt toe

Geachte heer / mevrouw Krijnen,
Bedankt voor uw revieuw
Geachte heer / mevrouw Krijnen,
Bedankt voor uw revieuw
Wij hebben u toen een mail gestuurd dat het bezoek van 16 maart is verplaatst naar 21 maart. Op deze dag zijn wij bij u geweest, indien de poort in goede staat is gaan onze medewerkers over de poort heen. Indien u twijfels heeft kunt u altijd even contact met ons op nemen. Ik zie dat wij volgende week weer bij u komen voor de werkzaamheden.
Ik wil u daarom ook vragen deze review te herzien, omdat nu alle andere punten op n.v.t. staan.

Herman Schaap

Een prettig familiebedrijf

De laatste keer waren de ramen niet echt mooi gezeemd, de keer daarvoor wel.

Geachte Herman Schaap,
Hartelijk dank voor uw review.
Vervelend om te horen dat uw vorige bezoek niet naar wens is verlopen ! Ik zie in ons systeem dat dit niet gemeld is bij ons.
Wij...
Geachte Herman Schaap,
Hartelijk dank voor uw review.
Wij gaan er uiteraard vanuit dat de komende bezoeken weer naar wens verlopen, indien dit niet het geval is vernemen wij dit graag van u zodat wij een passende oplossing kunnen aanbieden.
Fijn om te horen dat u verder tevreden bent over ons.

Brocatus

Prima bedrijf met enthousiaste medewerker

nee

A. de Gouw

Prima!

Voor de glasbewassing op de Wuyvenhaerd in Engelen is het voor de jongens gemakkelijker om een uitschuifladder te hebben. Zij moeten met een lange ladder door de woonkamer heen naar de achterkant.