Klantenservice
Advies
Medewerkers

A. de Gouw

Prima!

Heeft u nog verbeterpunten of tips voor ons om onze dienstverlening te verbeteren?

Voor de glasbewassing op de Wuyvenhaerd in Engelen is het voor de jongens gemakkelijker om een uitschuifladder te hebben. Zij moeten met een lange ladder door de woonkamer heen naar de achterkant.

Suzi Morris

Good

There are a number of drip marks on the large front windows. Otherwise elsewhere seems to be great!

Stenzler

Jong, positief en enthousiast bedrijf

NEE

Smit

Perfecte service en duidelijke communicatie omtrent schoonmaakmoment.

Neen

Geachte heer / mevrouw Smit,
Bedankt voor uw review.
Fijn om te horen dat alles naar wens verloopt !
Indien er iets niet naar wens verloopt kunt u dit uiteraard altijd aan ons...
Geachte heer / mevrouw Smit,
Bedankt voor uw review.
Fijn om te horen dat alles naar wens verloopt !
Indien er iets niet naar wens verloopt kunt u dit uiteraard altijd aan ons melden.

Bart

Uitstekend

Nee

Familie de Jongh

Ja graag! Ik zou zien dat bij mijn adres; Arnold van Leuvenstraat 25, 4847 RG Teteringen wordt toegevoegd, het rolluik waar de druppels op terechtkomen, gelijk netjes droog te maken. Anders komen... Ja graag! Ik zou zien dat bij mijn adres; Arnold van Leuvenstraat 25, 4847 RG Teteringen wordt toegevoegd, het rolluik waar de druppels op terechtkomen, gelijk netjes droog te maken. Anders komen die druppels naderhand op het raam terecht. Dit heb ik wel gelijk gezegd tegen de glazenwasser

Geachte Fam. de Jongh
Hartelijk dank voor uw review.
Fijn om te horen dat alles naar tevredenheid verloopt.
Wij hebben het bij ons in het systeem en op de werklijst van de medewerkers...
Geachte Fam. de Jongh
Hartelijk dank voor uw review.
Fijn om te horen dat alles naar tevredenheid verloopt.
Wij hebben het bij ons in het systeem en op de werklijst van de medewerkers genoteerd dat ze voortaan de druppels van de rolluik droog maken !

Breuer

Een tip : Voor de tijdindicatie een tijdtabelschema weergeven bv. 8.00- 10.00 /11.00 - 13.00 /14.00-16.00 zodat de klant makkelijk een keuze kan maken

Geachte heer / mevrouw Breuer,
Hartelijk dank voor uw review en de tip.
Fijn om te horen dat alles naar wens verloopt.
Wij zijn op dit moment een systeem aan het ontwikkelen waarbij u...
Geachte heer / mevrouw Breuer,
Hartelijk dank voor uw review en de tip.
Fijn om te horen dat alles naar wens verloopt.
Een tijdstip kiezen bij ons is erg lastig, wat wij wel kunnen doen zijn voorkeurs dagen / dag delen noteren voor u. Wij proberen hier zo goed mogelijk rekening mee te houden met het maken van de planning.

S. Postma

Goede service

nee

E,Huijsmans

Tevreden tot nu toe over het geleverde werk

Graag melding hoe laat ongeveer men komt om binnen de ramen te zemen

Geachte heer / mevrouw Huijsmans,
Geachte heer / mevrouw Huijsmans,
Hartelijk dank voor uw review.
Wij zijn op dit moment een systeem aan het ontwikkelen waarbij u een e-mail krijgt op welke dag wij komen met daarin ook een link, u kunt dan via deze link zien hoe laat wij verwachten bij u te komen maar u kunt hierin ook zien of de medewerker bijvoorbeeld vertraging heeft. Helaas is dit systeem nog niet zo ver en kost veel tijd.
U krijgt wel altijd van ons een e-mail op welke dag wij bij u komen, u kunt altijd even vragen hoe laat wij bij u komen. Dit kunnen wij u vertellen tot de dag van te voren alleen op de dag zelf is dit helaas niet meer mogelijk.
Wij nemen uw advies dus zeker mee binnen ons bedrijf !

Ed Vermee

Gewoon goed werk en service

Kan niet beter

Geachte Ed Vermee,
Hartelijk dank voor uw review.
Wat fijn om te horen dat alles naar tevredenheid verloopt !