Klantenservice
Advies
Medewerkers

Malinda

Fijn contact, duidelijke info

Heeft u nog verbeterpunten of tips voor ons om onze dienstverlening te verbeteren?

Nee

Mevr van Gastel

Ik ben heel tevreden over alles in het algemeen

nee

Diana IJpelaar

Top bedrijf

Ga vooral zo door

René de Deugd

Zeer goed

Ga zo door

Selma Peters

Opdracht is prima uitgevoerd. Vriendelijk, deskundig en schone oplevering.

Brusselaars

Werken netjes.altijd op de hoogte wanneer ze komen

Onkruid bestrijding weer oppakken

M. Kerstens

Prima. Snel en vakkundig schoongemaakt

De website is voor mij wat onoverzichtelijk. Ik wilde trespa/werzalith schoon laten maken, een dakkapel met raam en een dakraam. Dan weet ik niet goed wat ik aan moet kruisen, dus heb ik er maar een... De website is voor mij wat onoverzichtelijk. Ik wilde trespa/werzalith schoon laten maken, een dakkapel met raam en een dakraam. Dan weet ik niet goed wat ik aan moet kruisen, dus heb ik er maar een lijstje bij gedaan. Dat vond de schoonmaker weer raar, die dacht dat zijn baas het gedaan had.

Scissors Investments

Goed werk afgeleverd, voor een acceptabele prijs.

Nee

Joyce

Wisselende service

De receptie kan wel wat vriendelijker. Als je belt en aangeeft dat er iets niet klopt wordt je heel onvriendelijk te woord gestaan. Er wordt totaal niet gekeken naar oplossingen, alleen maar gedacht... De receptie kan wel wat vriendelijker. Als je belt en aangeeft dat er iets niet klopt wordt je heel onvriendelijk te woord gestaan. Er wordt totaal niet gekeken naar oplossingen, alleen maar gedacht in problemen.

Reactie Housecare Service:

Geachte Joyce,
Geachte Joyce,
Jammer dat u het telefoongesprek tussen u en onze klantenservice als onprettig heeft ervaren. Wij proberen juist wel in oplossingen te denken, maar helaas is er niet voor alles direct een passende oplossing. Bij communicatie op de dag van ons bezoek aan u is het op dit moment helaas niet mogelijk u direct antwoord te geven over informatie die op de lijst zelf staat, omdat onze medewerkers de lijsten bij zich hebben op dat moment. In de email die u ontvangt met daarin vermeld de dag dat wij komen, staat vermeld dat u tot de dag voor ons bezoek met ons hierover kunt communiceren. Tevens proberen wij altijd met voorkeuren rekening te houden, maar lukt dit helaas niet altijd.
Housecareservice

Astrid v.d. Merwe

Ik ben zeer tevreden over dit bedrijf. Altijd vriendelijk en behulpzaam aan de telefoon en de glazenwassers die bij mij komen, zijn gezellige behulpzame jongens die hun werk netjes doen.

Ik zou het niet weten. Als ik iets wil weten, dan kan ik altijd bellen, fus ik ben tevreden gewoon.