Valére Gysens

Prima product en aflevering

Uw ervaring met Horren.com:

Geweldig correct afgehandeld. Voldoet aan onze verwachtingen

J. Klapwijk

Gewoon aardig.

Remy

Eenvoudig te bestellen

Uw ervaring met Horren.com:

Ik wilde graag horren hebben voor meerdere draai-kiepramen in ons huis. Ik was alleen bang dat ik een meetfout zou maken.
De instructies van horren.com waren helder en de omruilgarantie bij...
De instructies van horren.com waren helder en de omruilgarantie bij meetfouten heeft me overtuigd.
Ik heb meteen 8 horren besteld, en ze paste allemaal. Installeren ging eenvoudig, ook de de rolhor op zolder.

Georgios Loukareas

Recensie Horren.com

Uitstekend

Ben

Ok horren

Hans Dam

Op maat gemaakte hor

Uw ervaring met Horren.com:

Prima website en alles staat duidelijk omschreven hoe je het kozijn op moet meten voor een hor op maat

Henk Verheiden

Heel te vrede

Uw ervaring met Horren.com:

Prima service en afhandeling, duidelijke instructies etc

Koen Peeters

Uitstekende ervaring

Uw ervaring met Horren.com:

Horren.com levert uitstekend werk. Duidelijke site. Net op tijd geleverd. Vliegraam past in het raam. Voor mij persoonlijk mocht het nog wat steviger passen, maar dat heeft met het doel te maken. Ik... Horren.com levert uitstekend werk. Duidelijke site. Net op tijd geleverd. Vliegraam past in het raam. Voor mij persoonlijk mocht het nog wat steviger passen, maar dat heeft met het doel te maken. Ik wil het ook gebruiken als beveiliging voor mijn kat. Daarvoor staat het net iets losser in het raam dan ik had verwacht. Maar voor 'normaal' gebruik is dit een ideale, eenvoudige en niet al te dure oplossing. Ook handig te installeren. Zelfs voor niet handige mensen.

Bas

Weer super

Uw ervaring met Horren.com:

Een mooi product dat makkelijk zelf te monteren is. Snel geleverd.