Marcel

Zeer snelle levering, zeer deugdelijk verpakt, plaatsing binnen 5 minuten

Mari van Helvoort

Hordeur

Uw ervaring met Horren.com:

Zeer degelijk en mooi materiaal en keurig geleverd volgens afspraak. Aanrader

Rob Honing

Ervaring tot nu toe

Uw ervaring met Horren.com:

Bestellen en aflevering geen probleem. Maar de hor klemt niet voldoende aan boven en onderkant (te slappe veertjes onderkant ?)

Reactie Horren.com:

Beste Rob,
Bedankt voor de review! We hebben elkaar zojuist telefonisch gesproken. U had de hor blijkbaar op z'n kop geplaatst, de veertjes moeten aan de bovenkant zitten. U heeft de hor inmiddels correct geplaatst, en ik begreep dat de de hor nu gelukkig prima klemt!

Erik van Horren.com

Ekke Wierenga

Het bestellen gaat zeer eenvoudig.

Uw ervaring met Horren.com:

het plaatsen gaat eveneens gemakkelijk. de opgegeven maten passen perfect.

niels martin

De beste horren, zeer goede snelle service !

Uw ervaring met Horren.com:

Ik had reeds ervaring met de aangeschafte horren dit is gewoon een top product !
Deze keer had ik een foutieve maat doorgegeven, geen probleem werd snel omgeruild en binnen 4 dagen had ik de nieuwe al in huis.

Rwg waanders

Toppers

Uw ervaring met Horren.com:

Prima website, zelfs met4 linkerhanden kan het niet fout gaan!

Ewald Jansen

Prima service!

Uw ervaring met Horren.com:

Door een foutje van onze zijde was het formaat niet goed door de omruilgarantie is dit perfect en snel opgelost.

Jan van Gogh

Ik heb even gewacht met een feedback te geven ivm met de werking over wat langere tijd. maar deze blijft goed functioneren. en we zijn zeer tevreden.

Uw ervaring met Horren.com:

Goed werkend en tevreden met onze hor.

Rob

Uitstekende kwaliteit

Uw ervaring met Horren.com:

De lamelhor die wij hebben besteld is misschien niet de allergoedkoopste, maar het is dan ook uitstekende 'professionele' kwaliteit. Duidelijke website, levering keurig en op tijd.

Patricia

Super aankoop!

Uw ervaring met Horren.com:

Ben dolblij met mijn hor, mooie website, veel uitleg, snelle levering, eigenlijk alleen maar goeds, niks slechts )