FJ Hilders

Erg tevreden

Uw ervaring met Horren.com:

Duidelijke site. Er wordt goed meegedacht. Vlotte levering.

HG Schutte

Prima produkt

Uw ervaring met Horren.com:

Goede service, eenvoudige montage en mooie prijs kwaliteit.

Ella Mihaljevic

Prima hor

Uw ervaring met Horren.com:

Het rolhor is op tijd geleverd. Het is een stevig en mooi hor dat snel te plaatsen is. Wij zijn heel tevreden en gaan er nog een bestellen.

Fred Mertens

Prima hor

Uw ervaring met Horren.com:

Duidelijke communicatie over meten en bestellen, snel geleverd. Monteren is goed te doen. Erg mooi. Alleen de muggen zijn niet blij!

M. de Geus

Plisé hordeur

Uw ervaring met Horren.com:

Zelf ingemeten, levering was vlot, en installatie echt heel gemakkelijk; was binnen 10 minuten klaar. Alles was perfect op maat aangeleverd!

Erick

Perfect!

Uw ervaring met Horren.com:

Zeer tevreden over Horren.com. Duidelijke informatie op de website, gemakkelijk je maten doorgeven en snelle levering met de horren perfect op maat.

Roel Doldersum

Nieuwe hor

Uw ervaring met Horren.com:

Makkelijk bestellen en netjes geleverd en makkelijk te monteren

Smits Carlo

Niet twijfelen

Uw ervaring met Horren.com:

Reeds de tweede bestelling die wij doen. Bij de eerste bestelling hadden wij verkeerde info over onze ramen doorgegeven en werden wij prompt gecontacteerd om duidelijkheid te scheppen. Wij kregen de... Reeds de tweede bestelling die wij doen. Bij de eerste bestelling hadden wij verkeerde info over onze ramen doorgegeven en werden wij prompt gecontacteerd om duidelijkheid te scheppen. Wij kregen de juiste horren toegestuurd. Onze tweede bestelling was een hor voor een Velux- kantelraam. Wij zijn van deze hor meer tevreden dan die van het merk Velux die voor ons raam is bedoeld. Snelle levering, geen problemen en een kwalitatief goed product.

Diana Blom

Tevreden!

Uw ervaring met Horren.com:

Snelle levertijd, makkelijk te monteren. Helemaal top!

Plisse hordeur

Uw ervaring met Horren.com:

Snel geleverd en perfect op maat!