T.a.v. de advisering en ondersteuning bij de aankoop van mijn nieuwe woning ben ik zéér tevreden. Een 2e bezichtiging was snel mogelijk en er werd goed meegedacht en geadviseerd op basis waarvan ik... T.a.v. de advisering en ondersteuning bij de aankoop van mijn nieuwe woning ben ik zéér tevreden. Een 2e bezichtiging was snel mogelijk en er werd goed meegedacht en geadviseerd op basis waarvan ik keuzes kon maken. Taxatie en bouwkundige keuring van de aangekochte woning werden vlot ingezet. Ook de ondersteuning bij de eindinspectie en de notaris waren zéér prettig. Ik heb er absoluut geen spijt van dat ik jullie ook als aankoopmakelaar heb ingezet.

T.a.v. de verkoop van mijn woning verliep een deel ook zéér vlot, zoals fotograaf, taxateur en plaatsing op Funda. Het voorstel van bezichtigingen in blokken was ik erg over te spreken. Wat ik wel jammer vond is dat de reeds geplande bezichtigingen ineens werden opgeschoven met een paar dagen (van een donderdag naar een dinsdag). Daarnaast was er wat onduidelijkheid over het tijdsblok. Het eerst genoemde tijdsblok werd uitgebreid, want uiteraard mogelijk is, bij veel belangstelling, echter op de dag zelf hoorde ik bij het afgeven van de sleutel, dat het tijdsblok ineens toch veel korter geworden was, zonder dat ik precies wist wat de reden was. De dag erna heb ik niets gehoord over het een eventueel uitgebracht bod en ging ervan uit dat er geen bod was. Na mailcontact de ochtend daarna, bleek er ineens wel een bod. Ik begreep dat het druk was de dag ervoor, maar eigenlijk vond ik dit wel heel slordig. Voor mij was het tenslotte een zéér spannende dag. Ook had ik soms behoefte aan een wat duidelijker uitgestippeld tijdspad, bijvoorbeeld: hoe lang na het accepteren van het bod, kan de voorlopige koopakte getekend worden. Het duurde voor mijn gevoel wat lang voordat ik hier wat over hoorde. Wellicht niet zozeer de daadwerkelijke tijd waarop getekend kon worden, maar meer de informatie over wanneer ik het zou kunnen verwachten.

Ook kreeg ik van de kopers van mijn woning terug dat ze vonden dat de makelaar die de bezichtigingen in mijn woning deed, weinig vertelde. Ik ben er niet bij geweest, dus kan ik er verder niks over zeggen, maar ik weet wel dat ik behoorlijk wat informatie aangeleverd had. Wellicht niet allemaal even relevant, maar liever te veel dan te weinig.

Ook leken de kopers het niet prettig te vinden dat ze bij de notaris een andere makelaar zagen. Persoonlijk vond ik dit geen probleem. Ik vond het wel jammer dat ik het "gesteunde gevoel" wat ik had bij de notaris van de aangekochte woning door de aanwezigheid van mijn aankoopmakelaar, ik dit gevoel nu volledig miste omdat de makelaar pas 5 minuten na aanvang van de overdracht, binnenkwam. Dat maakte dat ik mij toch wat ongemakkelijk voelde tegenover de kopers.

Het mogen gebruiken van de verhuisbus was fantastisch!

In cijfers uitgedrukt van 1-10 zou ik voor de aankoopondersteuning een 8,5 gegeven en voor de verkoop een 7.

nicole boin

Heel goed geholpen, duidelijk

Jan Daan van Oosten

Deskundig en betrouwbaar.

de Haan

Ik heb zeer positieve ervaringen. Klantvriendelijke,professionele en correcte benadering.

Okan

Goed geholpen door Hooghlanden! Deskundig en vriendelijk personeel, hebben goed het verkoopproces geleid en uiteindelijk een verkoopprijs boven verwachting kunnen realiseren. Enige verbeterpunt is... Goed geholpen door Hooghlanden! Deskundig en vriendelijk personeel, hebben goed het verkoopproces geleid en uiteindelijk een verkoopprijs boven verwachting kunnen realiseren. Enige verbeterpunt is iets meer communicatie aan het begin van het proces.

Jessica

Top makelaar! Heel vriendelijk, legt alles rustig uit en heeft mijn huis voor een goede prijs kunnen verkopen! Ook een top service dat ik de verhuisbus tot 2 keer toe heb mogen lenen. Een aanrader... Top makelaar! Heel vriendelijk, legt alles rustig uit en heeft mijn huis voor een goede prijs kunnen verkopen! Ook een top service dat ik de verhuisbus tot 2 keer toe heb mogen lenen. Een aanrader dus!

Viktor

Klantgericht en deskundig makelaarsteam dat de lokale markt goed kent. Woning is boven de vraagprijs en in een korte doorlooptijd verkocht. De begeleiding van 1e gesprek tot uiteindelijke overdracht... Klantgericht en deskundig makelaarsteam dat de lokale markt goed kent. Woning is boven de vraagprijs en in een korte doorlooptijd verkocht. De begeleiding van 1e gesprek tot uiteindelijke overdracht bij de notaris is prima verlopen. De verhuisbus staat altijd voor je klaar en uit ervaring kan ik zeggen dat dit reuze handig is!

Fam. Eilander

Wij zijn zeer te spreken over dit bedrijf

arie vd bos

Heel positief