Waarom is dit relevant

Ik zie een hoop goede ervaringen. Misschien heb ik dan juist pech gehad.....? Mijn ervaring is dus wat minder geweest. Mij werd verteld door meerdere kopende partijen dat de makelaar tijdens... Ik zie een hoop goede ervaringen. Misschien heb ik dan juist pech gehad.....? Mijn ervaring is dus wat minder geweest. Mij werd verteld door meerdere kopende partijen dat de makelaar tijdens bezichtigingen meer geïnteresseerd was in zijn telefoon dan in de potentiële kopers. Daarnaast werden niet alle aspecten van de woning getoont. Mensen die vragen stelde werden nauwelijks beantwoord want de volgende bezichtiging stond al voor de deur. Na de bezichtigingen moest ik zelf overal achteraan. Informatie kwam niet van hun tenzij ik zelf belde. Dan nog leek het wel of ik vervelend was dat ik hun stoorde. De leenbus is leuk maar daar op het dashboard alle waarschuwingslampjes branden geeft weinig vertrouwen. Misschien was dit wel een hint:) Al met al meen ik dat er makelaars zijn die hun werk een stuk beter doen en mijn advies is die te achterhalen.

Simone

Prima geholpen bij de aankoop en verkoop van mijn huis. Altijd bereid tot het beantwoorden van vragen en geven van adviezen

Bas Toet

Prima makelaar, ik heb voor de derde keer met deze makelaar zaken gedaan , en wederom naar tevredenheid !!

Laura

Zeer goed geholpen met de aankoop van mijn woning. Bij vragen werd ik altijd netjes en deskundig te woord gestaan. Ik heb dankzij deze makelaar een hele fijne woning in Vlaardingen. 5 sterren van mij!

Julie

Helaas een vervelend gevoel aan deze makelaar overgehouden. Ze zouden ons moeten helpen met de aankoop van een nieuwe woning, echter hebben wij alles zelf moeten doen. Er werd 0 initiatief getoond,... Helaas een vervelend gevoel aan deze makelaar overgehouden. Ze zouden ons moeten helpen met de aankoop van een nieuwe woning, echter hebben wij alles zelf moeten doen. Er werd 0 initiatief getoond, er waren fouten gemaakt over de verwachte taxatiewaarde en het meest vervelende dat deze makelaar op dinsdag al wist dat wij het niet waren geworden met ons bod en dat wij dit na meerdere malen nabellen zelf op vrijdag maar de verkoopmakelaar hebben gebeld en toen van hen hoorden dat Hooghlanden dit dinsdag al per mail had gehoord. Kortom, geen goede ervaring en zou deze dan ook niet aanbevelen als je echt graag een huis wilt!

Fai

Zeer goede en professionele makelaar met kennis van zaken en weten wat ze moeten doen om een huis snel verkocht of gekocht te krijgen. Er wordt snel en efficiënt doorgepakt waardoor snel resultaten... Zeer goede en professionele makelaar met kennis van zaken en weten wat ze moeten doen om een huis snel verkocht of gekocht te krijgen. Er wordt snel en efficiënt doorgepakt waardoor snel resultaten worden geboekt. Ook na de verkoop en aankoop van mijn woning hebben ze mij bijgestaan bij een geschil met de koper en op nette wijze afgehandeld.

Bas en Ismay Simon

Heel goed en fijn geholpen bij de verkoop van ons eigen huis, en de koop van ons nieuwe huis.

Jeroen Hattink

Alles conform afspraak verlopen waardoor de verkoop zeer soepel (en vooral snel) verliep. Wij zijn door de medewerkers van Hooghlanden perfect geholpen met de verkoop van onze woning.
Bijkomende extra is de mogeijkheid tot het 'huren' van de verhuisbus, dit zijn kleine dingen die het proces helemaal af kunnen maken.
Nogmaals bedankt voor de goede zorgen!

L. Evertsz

De medewerkers van dit bedrijf hebben mij onwijs goed geholpen bij de verkoop van mijn woning, ze waren zeer professioneel en klant vriendelijk. Ik zou iedereen aanraden die hun huis willen verkopen... De medewerkers van dit bedrijf hebben mij onwijs goed geholpen bij de verkoop van mijn woning, ze waren zeer professioneel en klant vriendelijk. Ik zou iedereen aanraden die hun huis willen verkopen om Hooghlanden Makelaars in te schakelen.

Willem Toetenel

Alles goed geregeld, zeker een aanbeveling