Patrick van Zuthem

Prima geholpen bij de aankoop en verkoop van mijn huis. Altijd bereid tot het beantwoorden van vragen en geven van goede adviezen. Het was handig dat we de verhuisbus konden lenen

C.Ince

Top bedrijf die weten wat ze doen. Erg vriendelijk ook.

Ian Giulianotti

I am happy to recommend Hooghlanden Maakelars , their service was first class and their expertise and advise helped me achieve a premium over asking price and a sale in record time. Without doubt... I am happy to recommend Hooghlanden Maakelars , their service was first class and their expertise and advise helped me achieve a premium over asking price and a sale in record time. Without doubt the best agents in Den Haag.

Familie Nirmalsingh

Wij zijn zeer tevreden over de dienstverlening van Hooghlanden makelaars. Hans heeft ons huis op juiste waarde ingeschat(een andere verkoopmakelaar zat er ver onder) en Richard heeft ons vervolgens... Wij zijn zeer tevreden over de dienstverlening van Hooghlanden makelaars. Hans heeft ons huis op juiste waarde ingeschat(een andere verkoopmakelaar zat er ver onder) en Richard heeft ons vervolgens deskundig ondersteund in de verkoop.
Dank ook voor de verhuisbus!!

Mike Veen

Wij hebben voor eerst ons appartement in de verkoop gehad. We hadden daarvoor reeds een jaar eerder contact gehad met een andere makelaar maar dat hebben als teleurstellend ervaren. Daarna kwam Hans... Wij hebben voor eerst ons appartement in de verkoop gehad. We hadden daarvoor reeds een jaar eerder contact gehad met een andere makelaar maar dat hebben als teleurstellend ervaren. Daarna kwam Hans Hoogland in beeld met concept nu cure no pay. Nuchtere kerel en de klik was er. Nu een jaar later hebben zij de succesvolle verkoop voor ons gedaan terwijl ik zelf in het buitenland was.
Zijn collega Richard heeft verkoop volledig begeleid en een prachtige video met foto's gemaakt. Plan aanpak opgesteld en we werden goed op de hoogte gehouden. Het appartement was binnen de kortste keren verkocht tegen een prijs ruim boven verwachting. Persoonlijk vind ik het leuk dat het een makelaar is uit de buurt waar ik ben opgegroeid en dat maakt het eigenlijk nog mooier.
We zijn uitermate tevreden hoe alles gelopen en we danken Hooglanden en de nieuwe bewoners hiervoor.

Fam. Abdelhakim

Vanaf de intake zijn de vragen die wij hadden duidelijk beantwoord. Het was een aangename samenwerking. Altijd iemand op kantoor om vragen te beantwoorden. Wij waren enorm tevreden. Echt vakmensen!... Vanaf de intake zijn de vragen die wij hadden duidelijk beantwoord. Het was een aangename samenwerking. Altijd iemand op kantoor om vragen te beantwoorden. Wij waren enorm tevreden. Echt vakmensen! Mochten wij ze in de toekomst weer nodig hebben, zullen wij ze zeker weer benaderen voor de verkoop.

R. van Lansberge

Vanaf de intake een prettige samenwerking met alle betrokkenen van Hooghlanden. Persoonlijk en efficiënt met een prima resultaat.

Marcel en Manja

Geweldig

Sander

Naast de goede service zijn waren wij blij dat we de bus van Hooghlanden mochten lenen voor de verhuizing!

R.W.Loeff

Prima makelaar
Foto's en video van uitstekende kwaliteit.
Goede voorlichting hoe het appartement te koop aan te bieden.
Op alle vragen duidelijke antwoorden.
Perseneel op kantoor...
Prima makelaar
Foto's en video van uitstekende kwaliteit.
Goede voorlichting hoe het appartement te koop aan te bieden.
Op alle vragen duidelijke antwoorden.
Perseneel op kantoor zeer vriendelijk en behulpzaam.
Het aanbieden van een verhuiswagen is een prettige bijkomstigheid.
Een aanrader deze makelaar.