H van Oosterom

Wij hebbben meerder makelaars uitgenodigd voor de verkoop van ons huis in Zoetermeer.
Op de vraag waarom we voor de betreffende makelaar zouden moeten kiezen bleek de firma Hooglanden zich als enige daadwerkelijk goed voorbereid te hebben.
Had alle relevante kennis en info voorhanden.

Freek Engelberg

Erg prettige makelaar die ons goed heeft geholpen en zaken uit handen heeft genomen. Het gebruik van de verhuisbus was als een kers op een taart.

Martin

We hebben gebruik gemaakt van de verhuisbus. Superhandig!
Fijne service, heldere communicatie, eenvoudig geregeld.

Je wordt netjes behandeld.
Ze zijn netjes naar de klant toe.
Funda en presentatie van de woning erg mooi!
Communicatie kan beter naar de klant toe.
Tip: informeer de klant...
Je wordt netjes behandeld.
Ze zijn netjes naar de klant toe.
Funda en presentatie van de woning erg mooi!
Communicatie kan beter naar de klant toe.
Tip: informeer de klant over de voortgang van de verkoop van zijn/haar woning . Dmv te vertellen hoeveel kijkers en geintresseerden er zijn.
Mails kunnen beter en sneller beantwoord worden
Bespreek bezichtigen eerst met de klant ipv al afspraken zonder overleg te maken

Fijne medewerking, zowel verkoop en koop.

Ik heb Hooghlanden Makelaars ervaren als een deskundig en gedreven kantoor. De eigen fotograaf en de verhuisbus zijn 2 pluspunten van het bedrijf.

R van der Kaden

Deze makelaars zijn deskundig en handelen de zaken goed af. Als bonus krijg je nog een verhuis bus om je spullen te verhuizen

Johan Roodenrijs

Fijne partners om mee samen te werken. Mooie taxatie en snelle verkoop. Tijdens de procedure fijne communicatie en altijd ruimte voor wat extra uitleg.
Bij de verhuizing gratis gebruik van de...
Bij de verhuizing gratis gebruik van de verhuisbus, goed geregeld.

Volgende huis gaat weer via Hooghlanden!!!

Gr Johan Roodenrijs

Ronald

Deskundige makelaar die me goed heeft begeleid bij de verkoop van m'n woning

Zeker een aanrader voor de verkoop van je huis
Snel verkocht en een goede service.