Edwin Osendarp

Prettig vakkundig personeel die weten waar ze het over hebben.

Fam Mies

Uitstekend makelaars kantoor. Op basis van goede adviezen en ondersteuning hebben we een nieuwe woning gevonden en de oude verkocht. Men denkt heel goed mee en is creatief met andere mogelijkheden... Uitstekend makelaars kantoor. Op basis van goede adviezen en ondersteuning hebben we een nieuwe woning gevonden en de oude verkocht. Men denkt heel goed mee en is creatief met andere mogelijkheden om de (losse) garage verkocht te krijgen. Ook de communicatie over voortgang was uitstekend.
De verhuisbus is daarnaast een prettige aanvulling op de dienstverlening.

M.Tijsseling-B. Kromjongh

Erg goed. Binnen 2 weken was ons huis voor een prima prijs verkocht. Alleen vonden wij de informatie te weing! als we nieuws over de vorderingen willen weten moesten we zelf bellen! Weinig... Erg goed. Binnen 2 weken was ons huis voor een prima prijs verkocht. Alleen vonden wij de informatie te weing! als we nieuws over de vorderingen willen weten moesten we zelf bellen! Weinig contact!

Faiz

Zeer positief! Vanaf de eerste minuut hebben niets anders dan duidelijkheid, transparantie en een vertrouwd gevoel gehad dat wij als klant in goede handen waren. In elke stap is met ons goed... Zeer positief! Vanaf de eerste minuut hebben niets anders dan duidelijkheid, transparantie en een vertrouwd gevoel gehad dat wij als klant in goede handen waren. In elke stap is met ons goed meegedacht, hebben wij prima adviezen ontvangen en zijn wij zeer tevreden over de klantenservice. Heel fijn ook dat wij voor de verhuizing een verhuis bus konden krijgen.

Tim Diphoorn

Echt zeer tevreden met deze makelaar. Top service, duidelijke uitleg en wat te verwachten. Bovendien was het gratis verhuisbusje echt een mooie afronding en zeer handig ingericht! Zeer aanbevolen!

Fam Habraken

We zijn 100% tevreden in het hele verkooptraject van onze woning. Bijzonder vriendelijk en deskundig met persoonlijke aandacht! Het kosteloze gebruik van de verhuisbus is een mooie extra service.... We zijn 100% tevreden in het hele verkooptraject van onze woning. Bijzonder vriendelijk en deskundig met persoonlijke aandacht! Het kosteloze gebruik van de verhuisbus is een mooie extra service. Van harte aan te bevelen

Bob de Zwart

Wij zijn met Hooghlanden in zee gegaan voor de verkoop van onze oude woning en de aankoop van onze nieuwe woning. Over beiden zeer tevreden. Hoog service niveau, vriendelijke en snelle communicatie.... Wij zijn met Hooghlanden in zee gegaan voor de verkoop van onze oude woning en de aankoop van onze nieuwe woning. Over beiden zeer tevreden. Hoog service niveau, vriendelijke en snelle communicatie. Ook de gratis verhuisbus is een uitstekende service. 100% een aanrader!

Van Asselt

Prima makelaar! Alert, deskundig en snel!

Tim Pardede

Heel positief

Jimmy T.

In oktober wilden wij verhuizen en puur toeval vonden wij Hooghlanden. Het was een aangename ervaring. De stappen van handelen waren goed uitgelegd. Aan de telefoongesprekken kan ik horen dat zij... In oktober wilden wij verhuizen en puur toeval vonden wij Hooghlanden. Het was een aangename ervaring. De stappen van handelen waren goed uitgelegd. Aan de telefoongesprekken kan ik horen dat zij het echt druk hebben maar altijd bereid zijn om antwoorden aan je te geven. Een extra pluspunt is het huren van de verhuisbus. Hier werd ook uitgelegd hoe de auto werkt/ moet rijden. Ik beveel Hooghlanden aan.