Begeleiding
Match
Huishoudelijke hulp
Communicatie

Nvt

Prettig bedrijf. Accuraat. Geen klachten.

Geen.

Ik ben erg tevreden met mijn huishoudelijke hulp. Verder verliep de aanmelding en communicatie met Homeworks soepel.

X

Al jaren klant en uiterst tevreden.

Opmerkingen of tips

IN de beginfase was er maar één medewerker die zowel voor klant en hulp bemiddelde, dat was prettig. Luiza regelde alles perfect. Nu zijn er meerdere mensen en dat is lastiger. maar alle lof voor... IN de beginfase was er maar één medewerker die zowel voor klant en hulp bemiddelde, dat was prettig. Luiza regelde alles perfect. Nu zijn er meerdere mensen en dat is lastiger. maar alle lof voor de goede regelingen en uitstekende hulp

M. van der Steen

Geen problemen

Annemieke

Professioneel bedrijf.
Heb wel de indruk dat Home Works te weinig personeel heeft. Momenteel kunnen ze al weken het aantal beschikbare uren niet vullen. We wachten nog op hulp op de vrijdag.

Ik ben al jaren erg tevreden.

Ga zo door.

Driessens

Goed.

Opmerkingen of tips

Heel veel waardering voor de prettige, fijne en uitstekende ( zowel qua persoonlijke bejegening als qua werkzaamheden) huishoudelijke hulp mw . G. Schaeker die bij mij komt. Namens dhr. P.J.C.... Heel veel waardering voor de prettige, fijne en uitstekende ( zowel qua persoonlijke bejegening als qua werkzaamheden) huishoudelijke hulp mw . G. Schaeker die bij mij komt. Namens dhr. P.J.C. Driessens te
Leidschendam.

c kemper

Zeer tevreden over home-works

De samenwerking met het bedrijf is goed , kan met al mijn vragen terecht voor antwoorden en oplossingen

Opmerkingen of tips

misschien is het leuk om af en toe via een mail contact te hebben met de coordinator over hoe het gaat etc.