Begeleiding
Communicatie

Driessens

Goed.

Opmerkingen of tips

Heel veel waardering voor de prettige, fijne en uitstekende ( zowel qua persoonlijke bejegening als qua werkzaamheden) huishoudelijke hulp mw . G. Schaeker die bij mij komt. Namens dhr. P.J.C. Driessens te
Leidschendam.

c kemper

Zeer tevreden over home-works

De samenwerking met het bedrijf is goed , kan met al mijn vragen terecht voor antwoorden en oplossingen

Opmerkingen of tips

misschien is het leuk om af en toe via een mail contact te hebben met de coordinator over hoe het gaat etc.

Als Stichting in de zorg willen wij nadrukkelijk geen personeel in eigen dienst. HomeWorks is voor ons de perfecte oplossing.

Lily Coenen

Over het algemeen goed, maar zie een opmerking hieronder over de beoordeling van mijn huishoudelijke hulp.

Opmerkingen of tips

Onlangs werd mijn oordeel over schoonmaker Harry gevraagd, maar dat lukte niet zonder (eenmalig) wachtwoord (of account). Daardoor heb ik het niet gegeven, terwijl ik zéér tevreden ben, 5 sterren voor Harry Legius.

Anja Smits

Fijn bedrijf, hele goede communicatie.
Snelle reactie op vragen en / of opmerkingen.
Vriendelijke medewerkers, kortom niet anders dan lof!!

Tevreden

Susanne Fiore

Goede communicatie en hulp tot het vinden van de juiste huishoudelijke hulpkracht.

nee

Goede huishoudelijke hulp ontvangen. Communicatie met home works loopt niet soepel, je wordt niet terug gebeld wanneer je om vervanging vraagt en je krijgt mail dat ze je telefonisch niet kunnen... Goede huishoudelijke hulp ontvangen. Communicatie met home works loopt niet soepel, je wordt niet terug gebeld wanneer je om vervanging vraagt en je krijgt mail dat ze je telefonisch niet kunnen bereiken zonder dat ze je daadwerkelijk bellen.

Mirjam

Prima, hulpvaardig, ook bij het invullen van al die SVB-formulieren.

Opmerkingen of tips

Soms klopte een factuur niet helemaal ivm afwijkend urentarief en dan moet hij worden herzien omdat de SVB dat niet snapt. En dat had ik al eens uitgelegd. Mara het gaat de laatste tijd helemaal goed.

nadia tong

Mijn ervaring is redelijk positief.De service is beter geworden.Minder tevreden ben ik dat de uitbetaling van salaris lang duurt.

Opmerkingen of tips

Ik vind dat de service van Homeworks goed verbeterd is.Ik ben zeer tevreden dat klant en huishoudelijke hulp voortaan via onze login agenda onze afwezigheid en wanneer we terug komen zelf kunnen regelen.Wat ik ook een verbetering vind is wanneer Homeworks een nieuwe klant heeft er gemakkelijker antwoord gegeven kan worden via de login of de huishuidelijke
de nieuwe klant aanneem of niet door een simpele tik op de knop.

Ik heb een tip:Het lijkt me handiger dat huishuidelijke hulp en klant via een profiel elkaar kunnen vinden via homeworks.En dat er in de profiel ook meteen staat wat de hulp voor uurtarief rekent en wat voor huishuidelijke taken hij/zij wel of niet verricht en of de hushuidelijke wil werken of de klant wel of niet aanwezig is.En de klant kan in zijn/haar profiel vermelden
wat zijn wensen zijn en wat voor bedrag hij/zij willen betalen.Als er interesse is kunnen klant en hulp op elkaars profiel
reageren en dan een intake gesprek houden om te kijken of er een match is.

Wat ik een min punt vind van home works is dat de uitbetaling te lang duurt dit mag wel wat sneller.