Begeleiding
Match
Huishoudelijke hulp
Communicatie

Slechte ervaring met het bedrijf. Vaak geklaagd dat het niet goed werd schoongemaakt, geprobeerd dit met schoonmaakster zelf te verbeteren maar kreeg het idee dat er vanuit Homeworks niet veel aan...

Reactie Home Works:

Beste klant, Wij vinden het altijd erg jammer als een klant niet tevreden is met onze hulp. Het heel specifiek op internet ingaan op een persoonlijke situatie doen we natuurlijk niet.

In algemene zin kunnen we wel aangeven dat we in bepaalde gebieden soms meer of soms minder hulpen hebben. Hierdoor komt het soms wel eens voor dat we een klant geen keuze uit hulpen kunnen aanbieden. Als de hulp dan niet helemaal naar uw is dan moet u als klant zelf bepalen of u de samenwerking stopt of dat u nog door gaat met een hulp waar u wat minder tevreden over bent. Wij leggen dit altijd voor aan een klant die hier dan zelf over beslist.

Daarnaast kunt u van ons verwachten dat wij op zoek gaan naar de beste hulp voor u wat ons jammer genoeg bij u niet gelukt is. En dat vinden wij natuurlijk niet leuk want we zijn afhankelijk van tevreden klanten!

Heel erg goed

Mijn verzoek om een maal een huishoudelijke hulp is adequaat afgehandeld. Vanmorgen was de afspraak, aardige vlot werkende hulp, die zelfs nog tijd over had om iets extra's te doen.

Geen opmerkingen

Prettig

Reactie Home Works:

Geachte mevrouw,

Hartelijk dank voor het geven van uw review.

Home Works

Ik kon vrij snel aan het werk bij twee leuke gezinnen waar ik het erg prettig vind werken.
De begeleiding van Homeworks vind ik uitstekend, telefonisch en per email.

Na een communicatiefout over de datum van beginnen, ik had 6 februari doorgekregen, nadat ik uiteindelijk toen er niemand kwam, maar contact heb opgenomen, bleek er een fout te zijn gemaakt.

Opmerkingen of tips

Nog tekort voor tips, vanmorgen is de hulp pas begonnen. Prima verlopen.

L. Haije

Ik had een nieuwe heup gekregen dus had voor 2 maanden hulp nodig , vooral stofzuigen en dweilen

nee

Lucienne Tijssen

Ik werk nu 1,5jaar voor homeworks. Met alle plezier. Goede communicatie, ook met de klanten goede match.

Professionele organisatie met prettig en persoonlijke contact met de medewerkers op kantoor;
zij staan mij altijd vriendelijk te woord en proberen altijd naar een goede oplossing te kijken,...

Opmerkingen of tips

Hopelijk kunnen we de prettige samenwerking nog lang voortzetten

Fijne organisatie, vriendelijke kantoormedewerkers en ik ben erg blij met mijn hulp!