Begeleiding
Match
Huishoudelijke hulp
Communicatie

Goede communicatie met de coördinatrices en de klanten. Het werk wordt erg gewaardeerd en het is praktisch om de uren in overleg zo gunstig mogelijk in te plannen.

Belinda Zwerus

Ivm ziekte heb ik een aantal weken gebruik gemaakt van ene huishoudelijke hulp van homeworks

Beste Belinda,

Dank voor het geven van een review over Home Works. Ook goed om te horen dat de hulp, ook al was deze maar tijdelijk nodig, goed beviel.

Home Works

Goeie ervaringen. Er wordt gewerkt naar volledige tevredenheid van klant en personeel.

Beste schrijver,

Bedankt voor het schrijven van uw mening over de huishoudelijke hulp van Home Works.

Goed om te horen dat het naar wens verloopt!

Home Works

Mijn ervaring met Home Works is heel positief.

Beste schrijver,

Bedankt voor de review over uw huishoudelijke hulp en leuk om te horen dat de dienst naar wens is!

Gré Klein Wassink - Pikaar

Goede contacten.

Beste mevrouw,

Bedankt voor het schrijven van uw mening over Home Works. Goed om te lezen dat u het contact prettig vindt.

Uw tip dat we wat meer met de huishoudelijke hulpen moeten communiceren over de klanten zullen we ter harte nemen en daar waar we denken dat het nodig is ook doen.

Carmen

Ik werk meer dan 5 jaar bij dit bedrijf. Heb fijne klanten en Home Works organiseert alles er omheen, nieuw adressen dat alles netjes betaald wordt, vervanging als in op vakantie ben etc.

Beste Carmen,

Bedankt voor het geven van jouw mening.

Het is fijn te horen dat je onze dienst goed kan waarderen.

Met vriendelijk groet,

Piet

Gewoon goed georganiseerd en prima persoonlijk contact. Amsterdam 4 uur per week.

macu hernandez monzon

Goede samenwerking. staan open voor kritiek en/of ideeën.

Erg goede diensten erg tevreden

Yvonne Verlaan

Heel leuk en prettig bedrijf om voor te werken. Alles wordt goed geregeld. En zeker ook belangrijk dat ik een heel goed en leuk contact heb met mijn coordinator Shirley, en natuurlijk ook met de...