Begeleiding

M. van der Steen

Geen problemen

Annemieke

Professioneel bedrijf.
Heb wel de indruk dat Home Works te weinig personeel heeft. Momenteel kunnen ze al weken het aantal beschikbare uren niet vullen. We wachten nog op hulp op de vrijdag.

Ik ben al jaren erg tevreden.

Ga zo door.

Driessens

Goed.

Opmerkingen of tips

Heel veel waardering voor de prettige, fijne en uitstekende ( zowel qua persoonlijke bejegening als qua werkzaamheden) huishoudelijke hulp mw . G. Schaeker die bij mij komt. Namens dhr. P.J.C.... Heel veel waardering voor de prettige, fijne en uitstekende ( zowel qua persoonlijke bejegening als qua werkzaamheden) huishoudelijke hulp mw . G. Schaeker die bij mij komt. Namens dhr. P.J.C. Driessens te
Leidschendam.

c kemper

Zeer tevreden over home-works

De samenwerking met het bedrijf is goed , kan met al mijn vragen terecht voor antwoorden en oplossingen

Opmerkingen of tips

misschien is het leuk om af en toe via een mail contact te hebben met de coordinator over hoe het gaat etc.

Als Stichting in de zorg willen wij nadrukkelijk geen personeel in eigen dienst. HomeWorks is voor ons de perfecte oplossing.

Lily Coenen

Over het algemeen goed, maar zie een opmerking hieronder over de beoordeling van mijn huishoudelijke hulp.

Opmerkingen of tips

Onlangs werd mijn oordeel over schoonmaker Harry gevraagd, maar dat lukte niet zonder (eenmalig) wachtwoord (of account). Daardoor heb ik het niet gegeven, terwijl ik zéér tevreden ben, 5 sterren... Onlangs werd mijn oordeel over schoonmaker Harry gevraagd, maar dat lukte niet zonder (eenmalig) wachtwoord (of account). Daardoor heb ik het niet gegeven, terwijl ik zéér tevreden ben, 5 sterren voor Harry Legius.

Anja Smits

Fijn bedrijf, hele goede communicatie.
Snelle reactie op vragen en / of opmerkingen.
Vriendelijke medewerkers, kortom niet anders dan lof!!

Tevreden

Susanne Fiore

Goede communicatie en hulp tot het vinden van de juiste huishoudelijke hulpkracht.

nee