Begeleiding

Rahiema Hayatmahomed

Zeer vriendelijke medewerkers!

Nee

Natascha Wolbers

Positief, als er wat is, is er zo een oplossing geregeld. Die wordt vanuit hunzelf aangeboden. Bijvoorbeeld vervanging bij ziekte/vakantie etc.

Ga zo door :-).

Esther

Al jaren naar tevredenheid een hulp via HomeWorks gehad maar de laatste tijd is de service ronduit slecht. De belofte is dat bij vakantie/ziekte/afwezigheid van de hulp vervanging geregeld wordt.... Al jaren naar tevredenheid een hulp via HomeWorks gehad maar de laatste tijd is de service ronduit slecht. De belofte is dat bij vakantie/ziekte/afwezigheid van de hulp vervanging geregeld wordt. Eerder was dat ook altijd vlot het geval maar nu is er na 4 weken nog steeds geen uitzicht op. Straks zijn de drie maanden dat mijn vaste hulp niet komt voorbij zonder dat er ooit vervanging geregeld is. HomeWorks maakt hier zijn belofte duidelijk niet waar. Elke week 20 minuten in de wacht bij navraag doen, nooit excuses aangeboden...

Is leuk werk om te doen en homeworks is altijd bereikbaar

Hennie Hooijer

Al meer dan 10 jaar dezelfde hulp, en geen klachten!

Beste mevrouw Hooijer,
Hartelijk dank voor de review! Goed om te horen dat u a 10 jaar tevreden dezelfde hulp heeft!
Vriendelijke groet,

Paula Lopes

Ik ben erg tevreden over HomeWorks.
Ze zijn erg behulpzaam.

Opmerkingen of tips

Ik wou dat ik mijn wachtwoord kon wijzigen.

Beste Paula,
Dank voor jouw review. En je wordt zo gebeld om je helpen met het wijzigen van jouw wachtwoord!

Al 6 jaar heb ik een hulp in de huishouding die via Home Works werkt. Heel erg tevreden en goed contact.

Beste heer, mevrouw,
Allereerst hartelijk dank voor het geven van een review! Een 8 is een mooi cijfer maar biedt wellicht toch nog ruimte voor verbetering? Graag zouden we contact met u willen hebben om een en ander te bespreken.

Beste heer, mevrouw,
Hartelijk dank voor uw review en fijn dat we 10 hebben gekregen! Daar doen we het voor!
Vriendelijke groet,

Nissanlady

Vind het goed wat jullie voor de klanten en ,goede contact .

Opmerkingen of tips

Het zou handiger zijn als je de uren die je invult, dat het rondje een andere kleur zou hebben.
Want nu is haast niet te zien.
Verder is het perfect.