Holistik

Debby

Helemaal geweldig! Een feestje om uit te pakken, met allemaal cadeautjes voelt het net kerstmis :) En super leuk omdat je kennis maakt met producten die je anders niet of niet zo snel zou... Helemaal geweldig! Een feestje om uit te pakken, met allemaal cadeautjes voelt het net kerstmis :) En super leuk omdat je kennis maakt met producten die je anders niet of niet zo snel zou aanschaffen. Heb hem voor het eerst besteld, maar zeker voor herhaling vatbaar!!!

Matina

Weer heel fijn dit cadeau aan mezelf! Na een hectische werkdag thuiskomen en dan al die fijne producten uitpakken. En nog fijner om te bedenken aan wie ik een aantal kleine cadeautjes geef uit het... Weer heel fijn dit cadeau aan mezelf! Na een hectische werkdag thuiskomen en dan al die fijne producten uitpakken. En nog fijner om te bedenken aan wie ik een aantal kleine cadeautjes geef uit het pakket. Niet alleen ik blij! ?

Caroline

Fijne producten voor mezelf en om cadeau te doen!

Mandy

Het is elke keer weer een kadootje om uit te pakken. Ik super genieten van de filmpjes over de inhoud van de box. De box bevat mooie producten waar je echt iets aan hebt.

Carlijn

Ik kijk er ieder kwartaal weer naar uit. Bestel ze nu al een tijdje en zal ze ook blijven bestellen (kan ik geen doorlopen abonnementen afsluiten ofzo :p) Echt een box waar je wat aan hebt!

Mathanja

Heerlijke verrassing om uit te pakken en de kans om mooie producten te proberen !
En weer uit te delen inderdaad

Geloen

Veel gevarieerder dan de vorige box. Uitpakken is precies sinterklaas ?

Petra

Geweldig! Echt een zomers kerstpakket maar dan met cadeaus voor jezelf, je (schoon)moeder, vriendinnen en huisgenoten.
Zalige producten as de huidolie, een prachtige waterfles, heerlijke...
Zalige producten as de huidolie, een prachtige waterfles, heerlijke crèmes. De citroenkoekjes verdwenen hier wel heel snel en de havermelk valt goed in de smaak. Top!