Holistik

marijn

Zalig om uit te pakken en nu één en ander aan het proberen

Gisella

Heerlijke producten. De lente voor je lichamelijk welzijn in een doos.

Ria

Een heel fijn pakket met bijzondere produkten voor iedereen in het gezin.
Een heel fijn pakket met bijzondere produkten voor iedereen in het gezin.
Jammer dat het pakket met post.nl is verstuurd zonder een track and trace. Door een fout van de post kreeg ik het pakket, door een opmerkzame medewerker van het afhaalpunt pas een week nadat jullie het verzonden hadden.

Lon

Fijn verwenpakket voor mijzelf en mijn gezin (in die volgorde haha). Wat we niet gebruiken zijn leuke cadeautjes om weg te geven. De pannenkoekenmix was bijzonder lekker en ik ben blij met de mooie... Fijn verwenpakket voor mijzelf en mijn gezin (in die volgorde haha). Wat we niet gebruiken zijn leuke cadeautjes om weg te geven. De pannenkoekenmix was bijzonder lekker en ik ben blij met de mooie armband.
Het yogavakantieboek is van vorig jaar en had ik al. Wat ik wel teleurstellend vond (en ook niet zo bij de visie van Holistik vind bij passen) zijn de ingrediënten van de NYX lippenstift en de Italiaanse crème: vol met minerale olie/paraffine!

Debbie

Leuk om binnen te krijgen en nog leuker om alles uit te pakken en uit te proberen. Jammer is dat ik direct op de dag dat ik het pakket ontving, via FB en via https://holistik.nl/contact/, heb... Leuk om binnen te krijgen en nog leuker om alles uit te pakken en uit te proberen. Jammer is dat ik direct op de dag dat ik het pakket ontving, via FB en via https://holistik.nl/contact/, heb aangegeven dat er bij mij een product ontbrak. De reactie hierop was:

Hi Debbie wat fijn om te horen dat je zo blij bent met je box! Vervelend dat er een product ontbreekt, dat lossen we zo snel mogelijk op. Excuses hiervoor! Veel plezier met de box!

Echter we zijn nu enkele weken verder en er is geen contact met mij opgenomen en er iets nagestuurd. De nazorg is wat mij betreft dus een aandachtspunt.

Irma

Keileuk n hele doos cadeautjes uitpakken super. Met fijne lekkere en eerlijke produkten

Henriëtte

Een mega leuk uitpakfeest, een super leuke box om uit te pakken en hij rook heerlijk. Erge leuke heerlijk en eerlijke producten.

We nemen (eten) al geruime tijd geen gluten meer dus die...

We nemen (eten) al geruime tijd geen gluten meer dus die producten waren helaas niet voor ons. Kunnen we iemand anders blij maken.
Misschien een tip : verzendbewijs / track en trace nummer versturen naar klant als pakket verzonden is. Had daar helaas geen zicht op en daarom stond mijn mooie box een tijdje bij de Postbus.

Zelf nog nooit zoiets voor mezelf gekocht, ik ben er ontzettend blij mee en geniet nu elke dag van al dat moois. Bedankt daarvoor :)

Inger

Ik vond de box, in tegenstelling tot eerdere boxen, een minder luxe uitstraling hebben en veel van hetzelfde zoals 2 lipstick 2 conditioners voor je haar naif en hairwonder.