Holistik

Nathalie

Super!vindt hem iedere keer beter dan de vorige.Het is echt een kadootje dat ik me eigen gun omdat er zulke mooie producten en eerlijke in zitten.

Rosanne Beiler

Fantastische heerlijke verwen producten Ik kijk elk seizoen enorm uit naar de prachtige box en de heerlijke producten, goede kwaliteit en dit keer zelfs met track en trace super!

Jaklien

Heerlijke box om jezelf een keer flink te verwennen

Marielle

Wat een geweldig goed gevulde box. Wat een verwennerij. Geluk momentje tijdens mijn herstel periode van Corona. Zo welkom nu ik de deur al een hele tijd niet uitkom. Zo weinig energie.

Stefanie

Geweldig ! Een echte ontdekkingstocht bij het uitpakken, ... en nu nog een ganse tijd genieten van de diverse inhoud

Esther Veldwijk

Mijn 1e verwenbox maar zeker niet de laatste! Op mijn gemak uitgepakt en gesnuffeld. Een kado aan mezelf. Genoten bij het uitpakken!

Mieke

Mooie en lekkere producten. Vond het alleen heel jammer dat de box van de pannekoekenmix open en kapot was. Hierdoor redelijk wat pannekoekenmix in de box.

Dien

Een box vol mooie producten. Een echt verwenmoment voor jezelf!

C.

Van het uitpakken een heerlijk moment gemaakt. Geurkaarsje aan en theetje erbij, zalig! Stuk voor stuk top producten, telkens opnieuw genieten. Dank je wel, dames!