Holistik

Judith Segers

Deze box is helemaal geweldig. Ik ontving hem op de dag dat ik een positieve Coronatest uitslag kreeg, gelukkig waren de klachten mild.
De gezonde producten en supplementen en het badzout...
De gezonde producten en supplementen en het badzout kwamen nu heel goed uit. Nu geniet ik nog iedere dag van de top verzorgings producten en mijn vanaf nu favo theemok. Heb al vaak boxen besteld, deze zat bij de beste boxen. Hoop dat jullie hier nog lang mee door gaan.

Nicole Behr Coaching

Zo leuk om iedere keer weer nieuwe producten te ontdekken! Doe het unboxen samen met mijn dochters( 18-19 ) en er is voor iedereen wat bij! Vind het echt een groot cadeau aan ons, dankjewel!

Irene Boers

Nog leuker dan ik had gedacht, zoveel producten die ik nu dagelijks gebruik en ervaar als een cadeautje. Ook kennismaken met producten waar ik niet zo snel aan zou denken of zou kopen. Erg blij mee!

Marjan Bless

Hele fijne producten, er was niks bij wat ik niet leuk vond ?

Rian

Er zit zóveel leuks in de box dat ik ook anderen een mooi cadeautje ervan heb kunnen geven. Fijn ook dat hierin weer een mok van The Table zat. Collectie aangevuld. Alleen die condooms hadden voor... Er zit zóveel leuks in de box dat ik ook anderen een mooi cadeautje ervan heb kunnen geven. Fijn ook dat hierin weer een mok van The Table zat. Collectie aangevuld. Alleen die condooms hadden voor mij niet gehoeven... ze hebben van dat merk toch ook producten waar iedereen wat aan heeft??

Mariko

Een leuke verrassing om uit te pakken. Mooie producten die ik nog niet ken.

Louise

Wat heerlijk om producten te vinden waarvan ik het bestaan niet vermoedde. Een verrijking. dank jullie wel.