Holistik

Caroline

Mooie producten, waardevol geschenk (voor mijzelf)

Binnenlicht

Een heerlijke volle doos vol met vernieuwende verrassende verrijkende verwenproducten waar ik helemaal blij van word. Voor mij sprong deze er bovenuit (heb al wel 7? boxen besteld)

Madeleine Jonkers

Mooie box vol met nieuwe producten en merken. het ultieme cadeau voor mijzelf en er zitten altijd leuke presentjes voor de lieve mensen om mijn heen in.

Rozella Kok

Wat was dit een super leuk en mooi kado voor mijzelf.
Heb het met veel plezier uitgepakt en alles bekeken en zoals ik al eerder schreef weer ingepakt om nog eens uit te pakken haha.
Het...
Wat was dit een super leuk en mooi kado voor mijzelf.
Het was een klein feestje, mijn man zei,je staat als een kind te glunderen.

Dus DankJewel Eef en Karlijn.

Rianne Koers

Wat een heerlijke box, een soort kerstpakket in de zomer! Het was mijn eerste, maar zeker niet de laatste. Kan ik de volgende al reserveren? ?
Leuk om op deze manier nieuwe producten uit te...
Leuk om op deze manier nieuwe producten uit te proberen, die goed voor mezelf en voor het milieu zijn.

Brenda

Was bijzonder aangenaam verrast! Leuke mooie en lekkere dingen en producten die ik nog niet kende! Zeker een paar blijvertjes bij. Dus ik ben fan!

geke

Heerlijke en veelzijdige producten, kado aan mezelf

Okka

Propvolle box waar je blij van wordt! Mooie producten voor mezelf als cadeau of om werkte geven. En ook al wist ik wat erin zou zitten, het verraste me toch: zoveel!!

Corine Nagtegaal

Mooie box, kwalitatief goede producten, breed assortiment, een mooi cadeau voor mezelf en de spulletjes die ik er niet van gebruik zijn altijd leuk genoeg om iemand anders blij mee te maken. Win-win