Jurjen

Zeer goed

Duidelijk aangeven welke dagen jullie wel en niet komen

Jeanet van der leeuw

Snelle reactie . Vriendelijk . Nette en snelle aflevering van de woning .
Betaalbaar.
Wij zijn zeer tevreden .

Geen . Zeer tevreden .

Van Dijk

HMS Woniningontruiming heeft waargemaakt wat ze hebben toegezegd. Ze zijn op tijd, betrouwbaar en werken hard om de woning keurig netjes op tijd op te leveren. Prima samenwerking en prima ervaring.

Spreeuw

Een bedrijf dat vanaf het eerste contact professioneel overkwam. Helder was bij de tot stand koming van de offerte en in z’n uitvoering snelheid met zorgvuldigheid combineerde. Lieten het pand zo... Een bedrijf dat vanaf het eerste contact professioneel overkwam. Helder was bij de tot stand koming van de offerte en in z’n uitvoering snelheid met zorgvuldigheid combineerde. Lieten het pand zo achter dat er geen extra werk aan besteed behoefde te wordengeen
Daarnaast was het gedrag van alle medewerkers zeer voorkomend.
Al met al petje af.
Prijs / kwaliteit verhouding een dikke 9.

Joop

Goede communicatie duidelijke afspraken

Philip

Vele handen maken licht werk! De verhuizing is vlot gegaan en afgedankte spulletjes zijn netjes door hun afgevoerd. klasse!

Ik had nog een afvalpas waarop 400 KG staat, welke ik niet heb kunnen verzilveren. Het zou fijn zijn als dat in de toekomst wel zou kunnen, maar ik begrijp dat jullie ook van Circulus afhankelijk... Ik had nog een afvalpas waarop 400 KG staat, welke ik niet heb kunnen verzilveren. Het zou fijn zijn als dat in de toekomst wel zou kunnen, maar ik begrijp dat jullie ook van Circulus afhankelijk zijn.

Frank

Heel erg goed, ontzorgt! Goede communicatie en prima bereikbaarheid. Komt afspraken na.

Frank

Professioneel en menselijk. Goede prijs/Kwaliteit verhouding en werkt netjes, betrouwbaar. Komt na wat ze zeggen.

Geen.

Erik

Prima werk geleverd. Duidelijke en snelle communicatie. Netjes en snel gewerkt.

Rafke

Fantastische ervaring: hele servicegerichte mensen die heel veel ervaring hebben en heel goed weten wat ze doen en uitstekend werk verrichten. Ze werken heel secuur en netjes en leveren alles... Fantastische ervaring: hele servicegerichte mensen die heel veel ervaring hebben en heel goed weten wat ze doen en uitstekend werk verrichten. Ze werken heel secuur en netjes en leveren alles perfect en schoon af. Dit alles voor een goede prijs!

Helemaal niks!!!!