Paul

Goede afspraken gemaakt betreffende de ontruiming van het huis van onze moeder. Het resultaat was prima alles wat was afgesproken is gedaan dus we zijn zeer tevrede

H.J.Booij

Prettig bedrijf om mee te werken
Afspraak is afspraak!
Werken netjes correct personeel

Jacqueline

Hele nette mensen, harde werkers en servicegericht. Het verwijderen van de inbouwkasten bleek wat meer te zijn dan verwacht en toch is het nog op tijd en zonder extra kosten leeg opgeleverd. Ze... Hele nette mensen, harde werkers en servicegericht. Het verwijderen van de inbouwkasten bleek wat meer te zijn dan verwacht en toch is het nog op tijd en zonder extra kosten leeg opgeleverd. Ze hebben zelfs nog wat kroonsteentjes gemonteerd zodat ik geen borg terug hoefde te betalen aan de woningcoöperatie.

Geen, helemaal top!

Pieterse

We zagen enorm op tegen het leeghalen van het huis van onze moeder. De mannen van HMS woning ontruiming zorgden in twee dagen voor een leeg, schoon en verkoop klaar huis. Ook de verwilderde... We zagen enorm op tegen het leeghalen van het huis van onze moeder. De mannen van HMS woning ontruiming zorgden in twee dagen voor een leeg, schoon en verkoop klaar huis. Ook de verwilderde achtertuin werd keurig aan kant gemaakt. Super.

EVV

Henri en zijn HMS-team maken de afspraken waar. Keurige oplevering van de woning volgens afspraak.

Nee, een perfecte afhandeling

Lidy Bolscher- van den Ouweland

Duidelijke afspraken waar het bedrijf zich aan houdt. Inclusief prijsafspraken. Correcte communicatie en afhandeling. Met respect behandeld.

M den Hartog( S Floor),Nijkerk

Zeer professioneel en accuraat

Alles dik in orde , geen verbeterpunten

Marc Herbig

Zeer goede ervaringen met het ontruimen van de inboedel en sleutel oplever klaar maken van de woning van mijn vader.

Niet van toepassing.

M. A. de Jong

Uitstekend!!!!

Geen. Alles is perfect verlopen. Heel zorgvuldig, vriendelijk en heel erg netjes.

Nico Hesse

Goede communicatie en een uitstekende uitvoering