Elisabeth van der Linden

Zeer goede ervaringen met dit bedrijf!! Snelle reacties op vragen, zeer schappelijke prijs, makkelijk en flexibel in het maken van afspraken, ook als er toch iets meer of minder opgeruimd moet... Zeer goede ervaringen met dit bedrijf!! Snelle reacties op vragen, zeer schappelijke prijs, makkelijk en flexibel in het maken van afspraken, ook als er toch iets meer of minder opgeruimd moet worden. We waren onder de indruk van de snelle en volledige ontruiming van het huis en de schone oplevering!

Geen verbeterpunten. Perfect geregeld!

A.Willems

Helemaal geweldig wat jullie gedaan hebben!!
Mijn complimenten, wat een klus moet het geweest zijn.
Chapeau!!

Ga zo door!! Geen enkele op of aanmerking hoor.

M. Pipicelli-Haarbrink

Gedurende het hele proces ik heb de contactmoment als positief ervaren: vriendelijk, snel en betrouwbaar.

n.v.t.

van Veen

Prima ervaring, snel en betrouwbaar.

Niets op aan te merken

Albert Klaasse

Onlangs hebben we 2 maal gebruik gemaakt van de diensten van HMS Woningontruiming. Het is een geweldig bedrijf waar je prima afspraken mee kunt maken. Ze zijn op tijd op afspraken en je kan er van... Onlangs hebben we 2 maal gebruik gemaakt van de diensten van HMS Woningontruiming. Het is een geweldig bedrijf waar je prima afspraken mee kunt maken. Ze zijn op tijd op afspraken en je kan er van op aan dat je het huis zo terug kan geven aan de verhuurder zoals in ons geval. Het zag er allemaal pico bello uit.

Ploeg

Zeer goed

Nvt

Piet Mulder

Goed georganiseerd, professioneel en communicatief
Het huis werd schoon opgeleverd.

M

Prima contact en overleg . En alles goed ontruimd en netjes achtergelaten!

Ga zo door top!

l boven

Komen afspraken na, prima service. Eerste keer uitgebreide verhuizing naar 3 verschillende adressen, tweede keer leegruimen verzorgingstehuis

Nee, hebben prima werk geleverd

Mieke Bensink

Uitstekend