Ersin Kucuksu

Aart Stenfert

Prima aanbod

Mts. Folkersma

Gewoon goed.
Wat op viel is de goede stevige verpakking.

Jan Voogd van der Straaten

Komt alles na

R. Olde Meule

Goed verpakt en snel verstuurd!

Zieleman

Er staat op site snelle levering.
Ik wacht nu al week, maar op heden nog niks ontvangen.
Elke keer zeggen ze bij klantenservice het komt eraan.

Reactie HijsJob.nl:

Dank voor je reactie Erna! Het spijt ons te horen dat de zending wat later is aangekomen dan we graag zien en we zullen dit opnemen met onze vervoerder. Groet, Team Hijsjob

Mark, Deltares

De levering duurde wat langer dan ik had verwacht, zelfs als ik rekening hou met Hemelvaart. Dat was minder positief. Ik had hier graag een emailtje over ontvangen. Toen ik daarover emailde, kreeg... De levering duurde wat langer dan ik had verwacht, zelfs als ik rekening hou met Hemelvaart. Dat was minder positief. Ik had hier graag een emailtje over ontvangen. Toen ik daarover emailde, kreeg ik snel antwoord, dus dat was wel positief.

Ramiro Silva

Reactie HijsJob.nl:

Bedankt voor je review Ramiro. We zijn blij dat jij tevreden bent over jouw levering. Tot snel in de Hijsjob shop!
Groeten,
Team Hijsjob

Stefan van der Linden, Bouwservice Ridderkerk

Goede kwaliteit, snel geleverd. Aanrader!!

Edwin Veltmaat

Bedrijf op zich is goed, kwaliteit niet altijd. Jammer dat ze de markt kapot maken voor collega bedrijven.

Beste Edwin,
Beste Edwin,
Bedankt voor uw review. We leveren enkel A kwaliteit producten. Mochten er producten niet functioneren naar wens/behoren, willen wij u vragen om dit bij klantenservice te melden, zodat we een goede oplossing kunnen bieden. We zien dat we vaker met elkaar zakendoen en hopen dit uiteraard voort te zetten!
Team Hijsjob