Kees Sijbenga

Reactie HijsJob.nl:

Dank je wel voor je reactie Kees! Altijd fijn om te horen van tevreden klanten. Groet, Team Hijsjob

Ad Verstijnen

Nog steeds niets ontvangen

Reactie HijsJob.nl:

Bedankt voor je reactie Ad! Naar aanleiding hiervan hebben we je order nagezocht en er bleek iets mis te zijn gegaan. We hebben dit gecorrigeerd en alsnog de order bij je afgeleverd. We hopen het op... Bedankt voor je reactie Ad! Naar aanleiding hiervan hebben we je order nagezocht en er bleek iets mis te zijn gegaan. We hebben dit gecorrigeerd en alsnog de order bij je afgeleverd. We hopen het op deze manier voor je opgelost te hebben en bieden je excuses aan voor de vertraging. Groet, Team Hijsjob

F.W. Schreutelkamp

Goede website, vriendelijke mensen. Alleen informatie mbtbezorging is onduidelijk

Reactie HijsJob.nl:

Bedankt voor uw reactie en voor de tip; we zullen dit meenemen om onze service nog meer te verbeteren. Groet, Team Hijsjob

Fine Oak

4 sprong en wat hijsogen gekocht

Wim Van Zeggelaar

Uitstekend

Reactie HijsJob.nl:

Bedankt Wim, altijd fijn om van tevreden klanten terug te horen! We hopen je snel terug te zien in onze Hijsjob shop. Groet, Team Hijsjob

Martijn

Prima producten maar afspraken worden niet nagekomen!

Beste,
Het spijt ons dat wij niet aan uw verwachtingspatroon kunnen voldoen.
Beste,
Het spijt ons dat wij niet aan uw verwachtingspatroon kunnen voldoen.
We hebben wat we zien inderdaad 1 dag later verstuurd dan we op onze website communiceren. onze oprechte excuses hiervoor.
Team Hijsjob

G.P. Morees

Het lijkt heel mooi maar blijkt dat je wat besteld in Duitsland levertijd is te lang. Prijs is goed.

Reactie HijsJob.nl:

Bedankt voor uw recensie! We herkennen ons hier niet in, want we zijn een Nederlands bedrijf en geen Duits. Desondanks hopen we u snel opnieuw te mogen begroeten in onze Hijsjob-shop! Groet, Team... Bedankt voor uw recensie! We herkennen ons hier niet in, want we zijn een Nederlands bedrijf en geen Duits. Desondanks hopen we u snel opnieuw te mogen begroeten in onze Hijsjob-shop! Groet, Team Hijsjob