Votrans

Verkoop is erg Arrogant,
er wordt gezegd vandaag bestellen is morgen / overmorgen in huis na bellen is het veel later,
ophalen kan niet.
ik denk dat er ook andere tijd komen. Verkoop is erg Arrogant,
ophalen kan niet.
ik denk dat er ook andere tijd komen.

dus we gaan met een ander bedrijf verder in zee

Reactie HijsJob.nl:

Bedankt voor uw reactie! Het spijt ons te horen dat u een slechte ervaring met ons heeft. We zullen u privé contacteren en hopen dat u ons een kans geeft om uw vertrouwen in ons te herstellen.... Bedankt voor uw reactie! Het spijt ons te horen dat u een slechte ervaring met ons heeft. We zullen u privé contacteren en hopen dat u ons een kans geeft om uw vertrouwen in ons te herstellen. Groet, Team Hijsjob

Jan Blok

Levering snel en volgens bestelling

Ron Huisman

Zeer goed, mooi kwalitatief produkt.

JH de Wilde / coremans BV

Duidelijk en ruime keuze

Reactie HijsJob.nl:

Bedankt voor je recensie; fijn te horen dat je zo tevreden bent! Groet, Team Hijsjob

Paulussen Liftmontage

Snelle levering. Is belangrijk voor mij. Alles makkelijk online te bestellen.

Reactie HijsJob.nl:

Bedankt voor je recensie! Fijn te horen dat je onze service zo positief beoordeelt; daar werken we iedere dag hard voor. Groet, Team Hijsjob

E Meijer

Prettige ervaring en keurige verzending alsmede de administratie

Reactie HijsJob.nl:

Dank je voor je positieve recensie en tot snel in onze Hijsjob webshop! Groet, Team Hijsjob

Sjef Hagen

De retour zending en teruggaaf /betaling is zeer moeizaam

Reactie HijsJob.nl:

Beste Sjef, bedankt voor je reactie! Helaas heb je bij het retourneren van de goederen niet onze procedure gevolgd en daardoor loopt de afhandeling inderdaad vertraging op. We lossen dit zsm voor je... Beste Sjef, bedankt voor je reactie! Helaas heb je bij het retourneren van de goederen niet onze procedure gevolgd en daardoor loopt de afhandeling inderdaad vertraging op. We lossen dit zsm voor je op! Groet, Team Hijsjob

Karel Romeijn

Super en betaalbare spullen

Saskia Duinmeijer

Netjes geleverd en goede communicatie