Harrie Broeke

Super en snel

Reactie HijsJob.nl:

Dank je wel voor je recensie Harrie! We streven altijd naar tevreden klanten en zijn dan ook blij om je reactie te lezen. Groet, Team Hijsjob

Jager

Goed spul, veel acties maar 0 korting

Reactie HijsJob.nl:

Bedankt voor je reactie! We hebben regelmatig leuke acties met extra korting ; hiervoor kun je je aanmelden op onze Hijsjob site. Hopelijk tot snel! Groet, Team Hijsjob

Tim Corsmit

Diverse artikelen besteld en keurig op tijd geleverd

Leon Claasen

Top

Reactie HijsJob.nl:

Beste Leon, bedankt voor de positieve beoordeling. We zijn blij dat je tevreden bent met jouw levering. Tot snel in de Hijsjob shop!
Groeten,

Twan Looijmans

Slecht

Reactie HijsJob.nl:

Beste Twan, ten eerste bedankt voor je beoordeling. We staan altijd open voor tips zodat we onze producten en diensten kunnen verbeteren. We zouden graag met je in contact komen om meer inzicht in... Beste Twan, ten eerste bedankt voor je beoordeling. We staan altijd open voor tips zodat we onze producten en diensten kunnen verbeteren. We zouden graag met je in contact komen om meer inzicht in je beoordeling te krijgen en om te kijken wat wij kunnen verbeteren voor jou!
Groeten

Elian Havenaar Oskam Verhuur en Grondverzet

Perfect

Émile Goud

Producten simpelweg top!

Producten simpelweg top!

Een set spanbanden gehaald voor onder andere een auto mee vast te kunnen zetten (50mm) en een kleinere set voor materialen (35mm) in totaal 8 spanbanden! Keurig verpakt en bij vragen staan ze je spoedig en netjes te woord via de mail!

Aanrader voor alle spanbanden en hijsmiddelen!

*alle hijsmiddelen kwamen met keuringsdatum!

Pierre Beijne

Snelle bezorging, transparantie, vriendelijk ivm contact. En niet onbelangrijk, goed materieel voor je hijsklus tegen redelijke prijzen

Reactie HijsJob.nl:

Beste Pierre, bedankt voor je positieve reactie op Hijsjob. We zien je graag snel terug in onze Hijsjob shop!
Groeten

Benjamin de Pater