Émile Goud

Producten simpelweg top!

Producten simpelweg top!

Een set spanbanden gehaald voor onder andere een auto mee vast te kunnen zetten (50mm) en een kleinere set voor materialen (35mm) in totaal 8 spanbanden! Keurig verpakt en bij vragen staan ze je spoedig en netjes te woord via de mail!

Aanrader voor alle spanbanden en hijsmiddelen!

*alle hijsmiddelen kwamen met keuringsdatum!

Pierre Beijne

Snelle bezorging, transparantie, vriendelijk ivm contact. En niet onbelangrijk, goed materieel voor je hijsklus tegen redelijke prijzen

Reactie HijsJob.nl:

Beste Pierre, bedankt voor je positieve reactie op Hijsjob. We zien je graag snel terug in onze Hijsjob shop!
Groeten

Benjamin de Pater

Makkelijke site

Hans Koele

Goede snelle levering.

Yvonne Geurts

Spanbanden besteld, goede kwaliteit en snelle levering.

Reactie HijsJob.nl:

Bedankt voor je review Yvonne. We zijn blij dat je tevreden bent over de kwaliteit van onze producten. We zien je graag snel terug in onze Hijsjob shop!
Groeten

Theo Luijten

Via de website enkele rondstroppen besteld, dit ging allemaal zoals het hoort. Goede duidelijke website.

Reactie HijsJob.nl:

Beste Theo bedankt voor je review. We zijn blij om te lezen dat je tevreden bent over onze producten en over de website. Tot snel in de Hijsjob shop!
Groeten,

Alb. Swijnenburg

Webshop overzichtelijk, beantwoorden van vragen en hulp kan beter.

Bram van Eijk

Na zelf verkeerd besteld te hebben via internet is op basis van een email de bestelling toch goed verwerkt.

Martin Bijl

Zeer slecht