Star

Een training waar ik (en mijn collega's) echt wat aan hebben. Vanuit ons oogpunt vertrokken en 2 dagen lang zo gebleven.
Martin kon vanuit zijn verleden als consultant zich uitstekend in ons...
Martin kon vanuit zijn verleden als consultant zich uitstekend in ons inleven en gericht vragen stellen/tips geven.
Na bijna 2-3 weken volgens de methodiek te werken, merk ik het verschil per dag groter worden.

Klantgericht, to the point, nuttig

STAR GROEP

Training time management gehad

Zeer goede tips betreft het indelen van je tijd

Steven R.

Zeer leerzame training omtrent effectief werken en plannen

Concrete tips en makkelijk toepasbaar

Top

Prettig, duidelijk en leerzaam

TAUW

Prettige en gezellige training gehad van Martin

Martin luistert goed naar wat de groep nodig heeft en legt in kleine stappen uit hoe dingen aan te pakken. Zo kan iedereen voor zichzelf bepalen hoeveel stappen hij of zij wil zetten.

interresant en betrokken

TAUW

Hele goede training gehad!

Enthousiaste trainer, fijne handvatten om mee aan de slag te gaan en veel ruimte voor persoonlijke input.

Alewijnse

Het is een fijne organisatie om mee samen te werken. De communicatie gaat snel en compleet en de inhoud van de training sluit aan bij de wens van de opdrachtgever.

Sterke communicatie en inhoudelijk zeer compleet

Oscar Hoogland

De training Time Management van Het Effectieve Werken bevatte een goede balans tussen het creëren van de juiste mindset, het toepassen van concrete systemen en het uitvoeren van handige tips &... De training Time Management van Het Effectieve Werken bevatte een goede balans tussen het creëren van de juiste mindset, het toepassen van concrete systemen en het uitvoeren van handige tips & tricks. Daarmee heeft de training mij blijvende nieuwe gewoonten aangeleerd waardoor ik meer overzicht heb in mijn werkzaamheden en meer grip heb op de dagelijkse chaos.

De trainer was zeer bevlogen, open en communicatief erg sterk. Daarnaast maakt het klassikale karakter van de cursus dat veel verschillende voorbeelden, situaties en ervaringen voorbij komen.... De trainer was zeer bevlogen, open en communicatief erg sterk. Daarnaast maakt het klassikale karakter van de cursus dat veel verschillende voorbeelden, situaties en ervaringen voorbij komen. Bovendien is de digitale coaching in de maanden na de training erg praktisch om blijvende gedragsveranderingen te stimuleren.

nicole knevel

Positief

duidelijk uitgelegd en informele sfeer