Dresz International B.V.

Vol enthousiasme is Rob bij Dresz International een meerdaagse training komen geven. Zeer tevreden hoe hij uit eigen ervaringen put, het team betrokken houdt, het team aan het werk en aan het denken... Vol enthousiasme is Rob bij Dresz International een meerdaagse training komen geven. Zeer tevreden hoe hij uit eigen ervaringen put, het team betrokken houdt, het team aan het werk en aan het denken zet. Het heeft tot inzichten en tot betere communicatie geleid.

Enthousiasme, veel verhalen waar je je in in kunt leven, praktische tips. Zet het belang van het bedrijf altijd voorop. Goede filosofie.

Gemeente Zevenaar

Prettig, laagdrempelig

Communiceren snel en duidelijk

Sportbedrijf Rotterdam

Ik heb een hele fijne en leerzame dag gehad

alles werd rustig uitgelegd

Dresz International

Ik heb de training als prettig ervaren met goede en concrete tips en Rob verteld het verhaal goed en duidelijk.

Doordat Rob zijn verhaal / de training met zeer concrete voorbeelden vertelde, was het goed te volgen en heel interactief ook.

MK

Rob is down to earth, eerlijk en erg behulpzaam. Zijn verhaal en strekking is duidelijk en inspirerend. Aanrader om langs te laten komen op je bedrijf.

Duidelijk, eerlijk, behulpzaam, inspirerend

Equinix

Een non-spitituele benadering van iets spiritueels

No nonsens instelling

Sharine de Ruiter / Sportbedrijf Rotterdam

Ik vond de training van Martin heel erg fijn. Ik ben de tips over het gebruik van Outlook de dag erna gelijk gaan toepassen en het zorgt echt voor meer rust in mijn hoofd.

Martin liet iedereen zich op zijn gemak voelen waardoor er een veilige en vertrouwde situatie gecreëerd werd waarin iedereen zich vrij genoeg voelde om persoonlijke ervaringen te delen. Martin gaf... Martin liet iedereen zich op zijn gemak voelen waardoor er een veilige en vertrouwde situatie gecreëerd werd waarin iedereen zich vrij genoeg voelde om persoonlijke ervaringen te delen. Martin gaf dan ook echt tips gericht op jou als persoon in plaats van alleen maar algemene tips. Ik heb de cursus als zeer prettig ervaren en zou zeker vaker cursussen van Marin volgen.

Gemeente Zevenaar

Prettige cursus.

Direct toepasbaar en merkbaar. Prettige docent.

Mirjam Equinix

Inspirerende training gevolgd met concrete actiepunten die mijn werk aanpak meteen effectiever maakten

Brengt overzicht en controle in je werk

Enshore

Zeer positief

Heldere structuur van het cursus materiaal, interactieve sessies en toepassing van materiaal wordt getoetst.