Judith van Asten

Hele fijne en duidelijke training. Alles wordt vanuit een positieve en aanvullende manier benaderd en niet belerend of afkeurend over hoe je het nu doet.

Persoonlijke aandacht en duidelijke voorbeelden versterken waar je naar toe wil en iedereen kan het naar eigen inzicht toepassen

Peter MacLean -Babboe

Heel prettig

Informeel- praktisch-no nonsense

CBR

Samen met een collega heb ik de duotraining time management gevolgd. De cursus begon met een dag training bij ons op kantoor. Een dag met niet alleen maar de droge theorie, maar waarbij we gelijk... Samen met een collega heb ik de duotraining time management gevolgd. De cursus begon met een dag training bij ons op kantoor. Een dag met niet alleen maar de droge theorie, maar waarbij we gelijk aan de slag gingen! De mailbox en de takenlijst erbij en ondervinden hoe het werkt. Fijne tools, zoals bijvoorbeeld het uitschakelen van meldingen, hebben we ook gelijk ingevoerd. Dat heb ik als erg prettig ervaren.

Na deze dag was het tijd om zelf aan de slag te gaan. Ik heb veel middelen aangereikt gekregen. Door er mee te werken heb ik ondervonden wat voor mij wél werkt, en wat niet. Uiteindelijk heeft het veel structuur in mijn werkzaamheden aangebracht en dat zorgt voor veel extra ruimte in mijn hoofd. Heerlijk!

Door tijdens de training al actief te gaan werken met de verschillende tools, wordt gelijk ondervonden wat de voordelen zijn. Ook was het erg fijn om naderhand drie contactmomenten te hebben om het... Door tijdens de training al actief te gaan werken met de verschillende tools, wordt gelijk ondervonden wat de voordelen zijn. Ook was het erg fijn om naderhand drie contactmomenten te hebben om het nog kort door te nemen.

SG Augustinianum

Cursus effectief timemanagement van 2 sessies gevolgd.

-enthousiast gebracht, daardoor inspirerend, praktische tips, duidelijk lesmateriaal.

Clémence M./Babboe

Zeer tevreden met de training!

Professionele ervaring van de trainer, praktische toepassing, interessante feiten, veel dialoog en delen van ervaringen van het team

Augustinianum

Goed en te kort

Fijne combi theorie en praktisch

Equinix

Goede communicatie en nakomen van de gemaakte afspraken

Gehele training

Gemeente Zevenaar

Hele leuke training en helpt met structuur aan te brengen in je werk. Hierdoor weet je wat gedaan is en wat je vervolgens kan oppakken. Ik ben er heel goed mee geholpen.

Heldere uitleg
In staat om mee te denken in oplossingen voor jou werkzaamheden

Saskia - CBR

Ik heb een duo training time management gevolgd. Deze was verrassend volledig (van theorie naar praktijk) en in 1 dag training ben ik van chaos naar overzicht gegaan in mijn manier van werken. Na er... Ik heb een duo training time management gevolgd. Deze was verrassend volledig (van theorie naar praktijk) en in 1 dag training ben ik van chaos naar overzicht gegaan in mijn manier van werken. Na er nu een tijdje mee te hebben gewerkt, kan ik iedereen aanraden die moeite heeft met overzicht te krijgen in de vele dagelijkse taken om deze training te volgen.

Punctueel, realistisch en volledig

NKC

Positief, leerzame elementen, maar ook een aantal elementen waarvan ik op de hoogte was

Duidelijk, tips & tricks voor praktijk, verhaal goed verpakt