Enshore

Dankzij de cursus van Rob heb ik meer grip op mijn werk en taken en heb ik het gevoel meer overzicht en rust te hebben in mijn werkzaamheden.

Praktische voorbeelden, directe actiepunten

Smit & Zoon

Rob heeft een tweedaags programma gecreëerd dat gelijk ingezet kan worden in de dagelijkse praktijk. Fijne tips en ook een stuk instructie voor gebruik van planning.

Hands-on, direct bruikbaar, eenvoudig te implementeren

Sportbedrijf Rotterdam

Heel positief!

Word echt gekeken naar hoe de theorie toepasbaar is in de praktijk

Eurocross Assistance

Uitstekende training,

erg effectief en goede tips

Eurocross Assistance

Hele goede ervaring met dit bedrijf

Training op maat (maatwerk)

Nathalie

Klantvriendelijk en denken goed mee.

In de time management training worden er echt concrete en praktische tips gegeven om mee aan de slag te gaan. Ook is er veel interactie met de deelnemers en aandacht voor dingen waar mensen tegen... In de time management training worden er echt concrete en praktische tips gegeven om mee aan de slag te gaan. Ook is er veel interactie met de deelnemers en aandacht voor dingen waar mensen tegen aanlopen.

Maayke Coenen

Ik heb de training als mega nuttig ervaren. Ik had echt behoefte aan praktische tools om mijn chaos brein te ontlasten. Dit heb ik gekregen. De trainer vond ik prettig en energie gevend

Praktisch, echt in contact met de deelnemers

Eline Koster / Augustinianum

Ontzettend fijne trainingen gehad van Martin. Ik heb handige tips en tools gekregen. Je kan de theorie en tools meteen inzetten wat het ook heel praktisch maakt en meteen te 'gebruiken'.

heldere uitleg
boeiende training
praktisch (meteen te gebruiken)

Judith van Asten

Hele fijne en duidelijke training. Alles wordt vanuit een positieve en aanvullende manier benaderd en niet belerend of afkeurend over hoe je het nu doet.

Persoonlijke aandacht en duidelijke voorbeelden versterken waar je naar toe wil en iedereen kan het naar eigen inzicht toepassen

Peter MacLean -Babboe

Heel prettig