Dennis / Enshore

Plezierig en leuk

Professioneel, to the point en zeer vakkundig

Eye Filmmuseum

Groepstraining effectief werken

Er was binnen de training veel ruimte voor ons om aan te geven waar onze behoeftes lagen. Zo werd de training maatwerk: persoonlijk en voor iedereen interessant

Franka van Dooren / Eye Filmmuseum

Heel positief, kundig en enthousiast

Geïnteresseerd, ruimte voor meebewegen met de input/behoeftes van de groep, leuke sfeer.

Brightfish BV.

7/10, goede uitleg, veel handvaten. Soms wat vaag, maar wordt goedgemaakt met concrete stappen en voorbeelden

top handleidingen en instructies

Sterk voorgezeten.

Noldus IT

Dinsdag 11 januari jl. hebben wij een zinvolle training van Martin gehad waarbij gericht werd ingegaan op onze dagelijkse werkzaamheden. Hierbij kregen wij praktische adviezen die voor ons heel... Dinsdag 11 januari jl. hebben wij een zinvolle training van Martin gehad waarbij gericht werd ingegaan op onze dagelijkse werkzaamheden. Hierbij kregen wij praktische adviezen die voor ons heel handig toepasbaar zijn. Een prettige manier van training door een sympatieke trainer.

Toegankelijk, aandachtig en professioneel.

Noldus Information Technology

Prettige sfeer, iedereen kwam ruim aan bod. Het was de bedoeling uit je comfortzone te komen en eerlijk te zijn en de meeste lukte dat.

Relaxte prettige sfeer, nodig om tot gesprekken te komen.

Alewijnse

Positief

Kracht van overbrengen instructeur

STAR

Time Management opleiding gekregen. Interessant, relevant en goed opgezet (PPT met interactieve wisselwerking tussen trainer en trainees)

Verdeelt in 2 halve dagen. Hierdoor verlies je de focus niet na de middag bv. Relaxe manier van training geven en volgen.

STAR

Goede uitleg.

Fijn iemand uit de praktijk.
Duidelijk.
Praktisch toe te passen.