R.Rispens

Leuke en behulpzame cursus

enthousiaste cursus leidster

TAUW

Veel aan gehad, nieuwe manier van denken en doen waardoor het weer leger is in mijn hoofd

efficient en effectief

Tauw

Veel inspiratie gehaald uit de cursus

overtuigend, goeie tools, herhaling

TAUW training

Goed voorbereid, goed opgezet, duidelijk verhaal en erg bruikbaar in praktijk.

Leuk bedrijf!

Open, eerlijk en goede trainingen!

Regionale Sociale Dienst Kromme Rijn Heuvelrug

Ik was positief verrast. Het heeft mij echt reden gegeven tot nadenken over mijn werkzaamheden en wat mijn doel nu eigenlijk is.

Het staat echt los van de werkgever. Het kijkt echt naar het doel. Wanneer dit niet haalbaar is in de tijd die gegeven is spoort Martin je ook aan om hier hoger op een melding bij te maken. Het was... Het staat echt los van de werkgever. Het kijkt echt naar het doel. Wanneer dit niet haalbaar is in de tijd die gegeven is spoort Martin je ook aan om hier hoger op een melding bij te maken. Het was echt duidelijk dat hij er voor ons was en niet vanuit de werkgever (die de training voor ons betaalde).

rsdkrh

positief, energieke training, zeer bruikbare tips

Willy de Koning

Ik heb de 2-daagse training Timemanagement gevolgd en ben erg tevreden over de persoonlijke en doelgerichte coaching.

Maatwerk: Rob geeft per onderdeel verschillende voorbeelden zodat ieder zich kon identificeren met hetgeen verteld werd. Je merkt dat de informatie uit de intake echt ingezet is om... Maatwerk: Rob geeft per onderdeel verschillende voorbeelden zodat ieder zich kon identificeren met hetgeen verteld werd. Je merkt dat de informatie uit de intake echt ingezet is om praktijkvoorbeelden te benoemen.
Duidelijke uitleg en beeldmateriaal.

Foto Koch

Training Timemanagement

Geleerd hoe en waar effectiever gewerkt kan worden

Geeske Brouwer - Foto Koch Nederland B.V.

Prettige ervaring! De cursusleider wist te boeien en sloot goed aan op de behoeftes die op voorhand geïnventariseerd waren. Het programma was qua werkvormen niet heel afwisselend, maar dat was in... Prettige ervaring! De cursusleider wist te boeien en sloot goed aan op de behoeftes die op voorhand geïnventariseerd waren. Het programma was qua werkvormen niet heel afwisselend, maar dat was in dit geval niet erg. De informatie was boeiend en praktisch ingesteld. Er was voldoende ruimte voor eigen inbreng.

- Veel informatie direct praktisch toe te passen.
- Informatie was duidelijk in blokken gestructureerd.
- Ruimte voor eigen inbreng en leerbehoeftes.
- Bevlogen cursusleider die wist...
- Veel informatie direct praktisch toe te passen.
- Informatie was duidelijk in blokken gestructureerd.
- Ruimte voor eigen inbreng en leerbehoeftes.
- Bevlogen cursusleider die wist te boeien.