Rutger / TAUW

Martin was een leuke en enthousiaste trainer, en de praktische tips waren direct inzetbaar. Dit maakte de training goed te volgen, en EFFECTIEF ;)

Praktische toepasbaarheid, wetenschappelijke onderbouwing, behandeling van persoonlijke casussen.

TAUW

Positief, concreet, vriendelijk

Goede sfeer, aandacht voor de deelnemers, constructief meedenken

Talpa Social

Positief, het was heel leerzaam en activerend!

Hele duidelijke presentatie, de groep was goed geboeid. Bruikbare tips en werd ook inhoudelijk gereageerd op vragen.

TAUW B.V.

Een nuttige cursus Modern Timemanagement gehad met genoeg afwisseling

Tijdens de cursus konden we de theorie direct in de praktijk brengen. Zo hadden we direct iets aan de opgedane kennis.

Laura Petersen

Duidelijk verhaal en krachtig verteld. Ik vond het leuk om na te denken op een andere manier (meer resultaatgericht en vragen naar het gewenste resultaat ipv wat er moet gebeuren. Maakt het traject... Duidelijk verhaal en krachtig verteld. Ik vond het leuk om na te denken op een andere manier (meer resultaatgericht en vragen naar het gewenste resultaat ipv wat er moet gebeuren. Maakt het traject korter).

- Goed en overtuigend verteld
- Concrete voorbeelden
- Zit over bovenop
- Doet wat hij beloofd

TAUW bv

Vanuit TAUW de training Modern Timemanagement gekregen.

Zeer interactieve training, praktische tips ontvangen die makkelijk toepasbaar zijn en de PowerPoint was er als hulpmiddel en vormde niet de rode draad, waardoor de focus op de trainer lag. Dit vond... Zeer interactieve training, praktische tips ontvangen die makkelijk toepasbaar zijn en de PowerPoint was er als hulpmiddel en vormde niet de rode draad, waardoor de focus op de trainer lag. Dit vond ik erg fijn.

Christian / Tauw

Mijn ervaring is zeer positief. De cursusbegeleider luistert naar je en legt je niets op. Daar zit natuurlijk ook een gevaar in, je dient zelf keuzes te maken zelfs als je hier geen weet van hebt.... Mijn ervaring is zeer positief. De cursusbegeleider luistert naar je en legt je niets op. Daar zit natuurlijk ook een gevaar in, je dient zelf keuzes te maken zelfs als je hier geen weet van hebt. Alle middelen worden gegeven, de invulling doe jezelf en de terugkoppeling is telkens daar. Al met al een zekere aanrader.

Mogelijkheid tot eigen ingeving. Handvatten voor invulling van de toepassing. Een goede nuchtere twentenaar (mogelijk zijn de anderen ook zo, maar daar weet ik niks van).

MHC

Prima indruk, enthousiast en weet waar hij/ trainer het over heeft.

energiek, kennis van zaken en bruikbare tips

Ilse van Ekris, TAUW

Positieve ervaring, leerzame cursus

Overtuigend

Anneke / Talpa Social

De ervaring was zeer positief. In korte tijd veel handvaten gekregen om effectiever te kunnen werken. Heel erg fijn.

De workshop was kort en bondig maar toch ook weer diepgaand genoeg dat je echt begreep waar het over ging en hoe het toegepast kan worden in de praktijk. Martin vertelde vol enthousiasme over de... De workshop was kort en bondig maar toch ook weer diepgaand genoeg dat je echt begreep waar het over ging en hoe het toegepast kan worden in de praktijk. Martin vertelde vol enthousiasme over de manier van werken die erg aanstekelijk werkte.