MHC

Begrijpelijke training

Ismet, MHC Mobility

Goed, goede en duidelijke uitleg

Goede uitleg, nam de tijd voor vragen

Prettige docent.

Erg prettig om gelijk in de middag praktisch aan de slag te gaan.

MHC Mobility

Gemoedelijk

speelt in op persoonlijke problemen in de groep

Rick Storcken / Newspark BV

Naar aanleiding van de jaarlijkse review bij mijn bedrijf kwamen we tot de conclusie dat ik behoefte had aan een cursus timemanagement. collega's hadden wel in een groep bij een andere aanbieder de... Naar aanleiding van de jaarlijkse review bij mijn bedrijf kwamen we tot de conclusie dat ik behoefte had aan een cursus timemanagement. collega's hadden wel in een groep bij een andere aanbieder de cursus gedaan. omdat er direct behoefte was aan een cursus, is er een zoektocht opgezet naar een cursus met individuele inschrijving. hier kwam het effectieve werken uit voort.

geen lange wachttijden op deelname aan de cursus, aandacht voor individuele prio's, werkgebied en verbeterpunten op het gebied van agendamanagement

Reactie HetEffectieveWerken.nl:

Hey Rick .. dank je wel
Alle goeds

Huisartsen Eemland

Enthousiaste ondernemer die je op weg helpt naar meer effectiviteit en efficiëntie in je werk

Goede tips voor efficiënt en overzichtelijk werken in outlook die direct resultaat opleveren

Prettig.

Boeiende manier van uitleggen. Zorgt ervoor dat de aandacht erbij blijft. Zorgt voor voldoende pauzes.

huisartsen eemland

De training werd op een prettige 'open' manier gegeven met duidelijke opdrachten en leerpunten

naast de theorie ook heel praktisch maken hoe je bepaalde zaken effectiever kan aanpakken.

RSDKRH

Fijne cursus

Stof werd behandeld op enthousiaste wijze

Dutch Hospital Data

Heerlijke, supergoede training.

Hands-on, praktisch. Geen concepten, stippen op de horizon maar heel erg to-the-point en concreet, direct toepasbaar.