Manon

Goede, nuttige en leuke training

expertise trainer, meedenken in oplossingen,

Samenwerkingsorganisatie De Wolden Hoogeveen

Heel goed en praktisch

Meteen inrichten van outlook.

Buro Schuite

Goede ervaring, duidelijke informatie op de site.

duidelijke en snelle communicatie.

SWO De Wolden Hoogeveen

Training Timemanagement gevolgd. Vriendelijke cursusleider met humor. Interessante lesstof met eyeopeners die door hem duidelijk en helder werden uitgelegd en daarbij genoeg ruimte voor vragen en... Training Timemanagement gevolgd. Vriendelijke cursusleider met humor. Interessante lesstof met eyeopeners die door hem duidelijk en helder werden uitgelegd en daarbij genoeg ruimte voor vragen en eigen inbreng.

Praktisch en resultaatgericht.

Ictivity

Training gevolgd die als zeer postief is ervaren

Pragmatische aanpak, praktijkgericht, geleerde is zeer goed toepasbaar

SWO De Wolden Hoogeveen

Prettige training Modern Timemanagement met goede grote qua groep en een deskundige cursusleider

Deskundig en correct

Albeda College

Ik heb de training met Rob als zeer prettig en leerzaam ervaren. De verkregen tips en tools ben ik gaan inzetten tijdens mijn werkzaamheden en ik ervaar nu meer rust en overzicht in mijn takenlijst.

Praktische tips en tools
Inspringen op behoeften uit de groep
Behulpzaamheid en bereidheid bij vragen tussen de trainingen door

Quooker

Hele fijne training met handige en werkbare tips die je helpen bij meer rust in je hoofd en efficiëntere manier van werken

Veel bruikbare tips en fijne hulp ook na de training bij vragen

Berk

Cursus time management geeft direct resultaat.

Leuke en interessante workshop die je direct helpt om overzicht te creëren. Duidelijke uitleg en reageren achteraf nog snel op mails om je verder op weg te helpen.

Irene

De cursus Timemanagement is een echte aanrader!

Kort en bondige uitleg om snel een verschil te maken. Reageren snel op vragen en bieden extra hulp.