Irene

De cursus Timemanagement is een echte aanrader!

Kort en bondige uitleg om snel een verschil te maken. Reageren snel op vragen en bieden extra hulp.

Annemieke Vullings

Heel goed. Ik had verwacht wat tips te krijgen maar het oversteeg mijn verwachting en heb een nieuwe manier van werken ontdekt die me ontzettend helpt in mijn werk.

Concrete hulp
Rustige uitleg
Positieve instelling
Direct bereikbaar

Stijn Hubregtse / Ictivity

Cursus effectief werken gehad van Martin en die deed dit op een zeer leuke manier en voelde goed aan waar de groep behoefte aan had.

Inspelen op de behoefte van de groep. Inrichten van outlook overslaan, omdat de IT-ers anders in slaap zouden vallen.

Gemeente Sluis

Helder, duidelijk en de groep wordt ook betrokken

C24

2 dagen training: Time management gevolgd. Bijzonder veel goede info gekregen en persoonlijk ook veel 'oja, dat doe ik ook' momenten meegemaakt. Rob heeft een vlotte uitlegstijl en zijn verhalen... 2 dagen training: Time management gevolgd. Bijzonder veel goede info gekregen en persoonlijk ook veel 'oja, dat doe ik ook' momenten meegemaakt. Rob heeft een vlotte uitlegstijl en zijn verhalen toverde mij (en medecursisten) meermaals een grote glimlach op het gezicht.

Met de onderwerpen die tijdens de training zijn behandeld ben ik direct aan de slag gegaan. Merk dat ik nu continue bezig ben met het beter indelen van mijn dag, werkzaamheden en andere punten waar ik tegenaan liep.

Goede locatie, gemakkelijk te bereiken (OV + auto). Fijne coach met een goede trainingsstijl. Kleine groep (6 personen) = erg prettig.

Care4 Group

Zeer leerzame en interessante training

je krijgt als organisatie, goed inzicht waar een ieder tegenaan loopt. mooie tips gekregen om direct al mee aan de slag te geaan.

Young Colfield

Leuke training! Energiek en wat nieuws geleerd. Voor sterke punten is hieronder ruimte, daarom hier het verbeterpunt: in de voorbereiding stond dat we vanuit 6 invalshoeken zouden werken. Maar aan... Leuke training! Energiek en wat nieuws geleerd. Voor sterke punten is hieronder ruimte, daarom hier het verbeterpunt: in de voorbereiding stond dat we vanuit 6 invalshoeken zouden werken. Maar aan invalshoek 4 (een dag- en weekplanning die wel werkt) en 5 (grip op onderbreking en afleiding) zijn we helaas niet écht toegekomen. Dat waren juist ook invalshoeken die van tevoren mijn interesse wekten.

Veel energie, leuk dat de eigen agenda/mailbox werd gedeeld als concreet voorbeeld, en nieuwe dingen geleerd. Ook prettig dat we huiswerk hebben gekregen om de training direct op te volgen.

Huisartsen Eemland BV

Betrouwbaar, fijne samenwerking, komt afspraken na, leuke docent en veel bruikbare tips ontvangen!

Prettige docent, heeft voor iedereen voldoende aandacht. Ook veel bruikbare tips ontvangen. Zeer leuke training!

HE

Goed, positief, Martin had een duidelijk verhaal.

Er wordt meteen ingespeeld op vragen en voorbeelden uit de praktijk, geen vraag is te gek.

VillaVibes

Prettige samenwerking en fijne trainer

Duidelijk lesmateriaal , Flexibele trainer