RSD

Prettige training, bruikbare tips. Direct toegepast in middag.

Directe aanpak, heldere uitleg. Instructies als naslagwerk mee, niet overloos doorgenomen.

REGIONALE SOCIALE DIENST KROMME RIJN HEUVELRUG

Geweldig leuke en nuttige training gehad

De energie van de trainer was absoluut aanstekelijk. Het voelde alsof ik werd meegesleept in een tornado van inspiratie en motivatie.

Maar de training was niet alleen maar theorie. Nee,...

Maar de training was niet alleen maar theorie. Nee, integendeel! Tijdens de training werd ik meteen aangespoord om mijn nieuwe inzichten direct in de praktijk te brengen. Het was als een krachtige startmotor die mijn effectiviteit op het werk meteen een flinke boost gaf.

DeLaval

Super training gehad waar ik direct mee aan de slag kon gaan. Dit alles wordt op een leuke "losse" vlotte manier gebracht.

Hands on en erg praktisch

DeLaval

Ik heb de trainingsdag als positief ervaren

Duidelijke manier van communiceren door de trainer - Martin

Martin is een sociale en overtuigende trainer. Hij vertelt niet alleen zijn verhaal, hij leeft het!

Sociaal, enthousiast en effectief toepasbaar in de praktijk.

DeLaval B.V.

Goede trainer

Goede training style

Merces B.V.

Ik heb de cursus als een zeer welkom ervaren

Enthousiast, betrokken en praktijkgericht

Nestle

Super! Praktisch, duidelijk en meteen te gebruiken.

Duidelijkheid, direct toepasbaar, hele leuke en goede trainer.

Nestlé

Super, Martin was heel vriendelijk en mega enthousiast wat heel aanstekelijk werkte.

Heel gestructureerd en dit heeft mij ontzettend geholpen in mijn dagdagelijkse werkzaamheden. Er zit nu veel meer structuur in mijn werk.

Nestle

Super goede ervaring! Handige tips geleerd die ik dagelijks toepas.

Goede uitleg en goed verhaal. Leuke manier van training geven!