Margot Voskamp

Op aanraden van mijn broer ben ik terecht gekomen bij het Rijswijkse Vloerenhuis om daar een vloer uit te kiezen voor mijn nieuwe woning. Wat een verademing. Bij binnenkomst word je hartelijk... Op aanraden van mijn broer ben ik terecht gekomen bij het Rijswijkse Vloerenhuis om daar een vloer uit te kiezen voor mijn nieuwe woning. Wat een verademing. Bij binnenkomst word je hartelijk ontvangen met een kopje koffie. Daarna word je rondgeleid door zeer deskundig personeel en zij doen er werkelijk alles aan om te helpen de vloer uit te kiezen die bij jou past. Ik ben er uren geweest, dus zij nemen ook echt de tijd. Omdat het zeer moeilijk is om uit het uitgebreide assortiment te kiezen, krijg je zonder probleem een aantal staaltjes mee naar huis en zij maken een voorlopige offerte voor alle vloeren die eventueel in aanmerking komen. Ik voelde mij echt klant.
Nadat ik mijn keuze had gemaakt, werd er een afspraak gemaakt om de vloer te komen leggen. Mijn tapijt werd netjes verwijderd en in rollen gesneden, zodat ik het makkelijk naar de gemeente-afval kon brengen.
De vloer, zo’n 85 m2 werd in één dag gelegd. De vloer ligt er prachtig bij en de afwerking is echt top.
Ik raad iedereen aan om eens een bezoekje te brengen aan het Rijswijkse Vloerenhuis. Een echt familiebedrijf en ik kan je verzekeren dat je niet teleurgesteld zal worden.

Alles klopt. Vanaf je eerste bezoek tot het leggen van de vloer. Ik kan geen zwakke punten bedenken.

Fam. Tuurenhout

Na een goede ervaring met het Rijswijkse Vloerenhuis in ons oude huis hebben wij voor ons nieuwe huis besloten om weer gebruik te maken van hun dienstverlening.

Ze hebben 80m2 aan...

Ze hebben 80m2 aan laminaat bij ons gelegd en het resultaat mag er weer zijn. Het is boven verwachting.

In 1 dag is het gelegd en we zijn echt zeer tevreden.

Zeer sympathieke medewerkers.

Voor ons een aanrader om met hen in zee te gaan.

Heel goed op elkaar ingespeeld

Zijn er niet

Fam. Handojo

Wat een top service!
Wij hebben goed advies gekregen over de verschillende vloeren en welke vloer het beste bij ons zou passen.
De vloer is daarna heel netjes en secuur gelegd.
Zeer...
Wat een top service!
De vloer is daarna heel netjes en secuur gelegd.
Zeer beleefde, aardige en behulpzame medewerkers.

Wij kunnen het bedrijf zeker aan iedereen aanbevelen.

Goede service, deskundig personeel, oog voor detail

Bij ons is dit niet van toepassing.

Mandy Guth

Twee jaar geleden maakte ik kennis met de bevlogen mensen van het Rijswijkse Vloerenhuis op aanraden van een vriendin. Jullie hebben mij hartelijk ontvangen en de sfeer was top! Ik stapte naar... Twee jaar geleden maakte ik kennis met de bevlogen mensen van het Rijswijkse Vloerenhuis op aanraden van een vriendin. Jullie hebben mij hartelijk ontvangen en de sfeer was top! Ik stapte naar buiten met een paar vloeronderdelen om thuis te kijken wat mooi was en kreeg na een tijdje de prachtige vloer, de Floorify Pebble Beach.

In januari 2024 belde ik jullie opnieuw omdat er brand in mijn huis was geweest en de gehele vloer opnieuw moest worden gelegd.
Jullie waren meelevend en stonden snel op de stoep om met mij een plan te bedenken om mijn huis zo snel mogelijk weer terug te brengen naar mijn paleisje zoals het was, dus met mijn mooie vloer.

Afgelopen week hebben jullie mijn vloer met iedereen die werkzaam is binnen het mooie bedrijf gelegd binnen 1 dag! Keihard gewerkt en vakwerk afgeleverd.

Ik ben jullie super dankbaar voor jullie enorme medeleven en snelheid met alles maar vooral het plaatsen!

Marjolein

Dit was ons eerste adres om naar vloeren te kijken voor onze nieuwe woning. We hebben niet meer verder gekeken; betrouwbaar, service, vriendelijkheid, ter zake deskundig en een enorm assortiment. Nu... Dit was ons eerste adres om naar vloeren te kijken voor onze nieuwe woning. We hebben niet meer verder gekeken; betrouwbaar, service, vriendelijkheid, ter zake deskundig en een enorm assortiment. Nu is de vloer gelegd en het ziet er fantastisch uit door een team dat doet wat het zegt, meedenkt en kwaliteit levert.

Deskundigheid, service, kwaliteit

Houden zo!

Fam. Topper

Een aantal weken geleden heeft dit bedrijf circa 100 vierkante meter PVC vloer bij ons gelegd. Wij troffen een team van enthousiaste, goed gehumeurde mensen die buitengewoon professioneel werk... Een aantal weken geleden heeft dit bedrijf circa 100 vierkante meter PVC vloer bij ons gelegd. Wij troffen een team van enthousiaste, goed gehumeurde mensen die buitengewoon professioneel werk hebben geleverd. Afwerking en kwaliteit zijn tot in de kleinste details perfect uitgevoerd. Alle beloftes die ze vooraf hebben gemaakt, zijn ook nagekomen. Wat ons betreft een top bedrijf.
Wij zijn ontzettend blij met onze nieuwe vloer!

Professionaliteit, klant gerichtheid, vriendelijkheid, kwaliteit van afwerking.

Geen. Bedrijf voldeed aan al onze verwachtingen

Renske Donkers

Van begin tot eind zijn wij zeer prettig geholpen door het Rijswijkse Vloerenhuis bij de aanschaf van onze pvc-vloer.
In de winkel werd er rustig de tijd voor ons genomen en we mochten zonder...
In de winkel werd er rustig de tijd voor ons genomen en we mochten zonder enige druk meerdere samples thuis bekijken.
Ook het leggen is heel netjes gedaan. Er was goed contact van tevoren en op de dag zelf was de sfeer ook erg prettig.
We zijn super blij met onze prachtige vloer!
Je krijgt hier echt vakmanschap.

Service, kwaliteit, professionaliteit, communicatie

Fam. Van Santen

Van eerste gesprek tot oplevering Top!
Zeer mooie vloer en kundig personeel.
Binnen een paar dagen vloer gelegd en keurig afgewerkt.
Bijzonder tevreden.

Afwerking

Geen!

Glenn Boere

Mooi product. Fijne service

Fijn contact. Heldere uitleg. Goed gemonteerd.

Zo houden!

M.Brinkman

Prima bedrijf, echt een aanrader.
Goede prijs / kwaliteitsverhouding.
Werken heel netjes, oog voor detail.
De vloer ziet er prachtig uit.

Werken heel netjes met oog voor detail

Geen.