Spit

Goed bedrijf komt afspraken prima na

Weet goed wat klanten willen

Reactie Het Ambacht Woonwinkel:

Veel plezier met uw eetkamerstoelen en bedankt voor uw beoordeling.

Loes de Weerdt

Wij hebben onze ervaringen met Het Ambacht Woonwinkel als zeer prettig ervaren.

Men is bereid om mee te denken en de tekeningen die het bedrijf verstrekt, voordat men begint met het meubel, zijn duidelijk.

Reactie Het Ambacht Woonwinkel:

Meneer en mevrouw de Weerdt bedankt voor deze mooie beoordeling en veel plezier met uw mooie badmeubel en uiteraard uw nieuwe apartement in Heemstede.

Gerard Peter Maas

Buitengewoon prettig. Goede service, duidelijke voorlichting

zeer sterke klanten-service

neen

Reactie Het Ambacht Woonwinkel:

Familie Maas bedankt voor deze positieve beoordeling en veel plezier gewenst met uw nieuwe op maat gemaakt meubels.

We zijn zeer tevreden over de geleverde meubels. Het is toch afwachten als je samen iets op papier zet en dan moet afwachten hoe het uiteindelijk er uit komt te zien. Maar het tv meubel en de kast... We zijn zeer tevreden over de geleverde meubels. Het is toch afwachten als je samen iets op papier zet en dan moet afwachten hoe het uiteindelijk er uit komt te zien. Maar het tv meubel en de kast zijn precies geworden als we hadden gehoopt.

Het advies van de verkoopster vond ik top. Ze heeft samen met mij nav de plattegrond van de woonkamer een indeling gemaakt hoe we de beste opstelling konden maken. Ze gaf goede adviezen en had hele... Het advies van de verkoopster vond ik top. Ze heeft samen met mij nav de plattegrond van de woonkamer een indeling gemaakt hoe we de beste opstelling konden maken. Ze gaf goede adviezen en had hele leuke ideeën.

nvt

freddie en anja van dijk

Hallo het ambacht
Hallo het ambacht
we moesten even wachten, maaaaaar wat is het het waard de meubels en lampen zijn prachtig hoor , jullie vriendelijkheid bij aankomst zowel de eerste keer als met het ophalen van de meubels was erg prettig. we willen jullie ontzettend bedanken voor alles .

de vriendelijkheid en goede service

nvt

Reactie Het Ambacht Woonwinkel:

Familie van Dijk bedankt voor de review en veel plezier met uw meubels.

Groot vakmanschap. Uitvoering precies zoals besproken. Heel tevreden.

Vakmanschap!

We hebben prachtige meubels ontvangen waar we heel blij mee zijn! Echt vakmanschap!

Geen.

T.J. Lagrand

Fantastisch mooie boekenplanken gekocht. Op maat gemaakt en snel klaar.

Zeer vriendelijk en nemen alle tijd om je dingen uit te leggen en mee te denken. Prachtig vakwerk tegen een betaalbare prijs.

Ga zo door!