Karin en Victor

We hebben een robuuste houten tafel gekocht bij Het Ambacht en we zijn super blij! De tafel is heel erg mooi geworden, de mensen van Het Ambacht hebben mooi ambachtelijk werk geleverd!

Het Ambacht maakt meubelen speciaal voor jou, de mensen luisteren naar de wens van de klant en alles wordt goed en netjes uitgevoerd. Snelle levering, dus binnen de afgesproken termijn.

Reactie Het Ambacht Woonwinkel:

Hartelijk dank voor deze mooie review en heel veel plezier gewenst met uw op maat gemaakte eettafel.

De Vries

Doen wat ze zeggen

Fam. de Vries.
Bedankt voor de leuke reactie en veel plezier gewenst van uw kastje op maat.

Fam. Bons

Gelukkig zijn ze er nog!
Bedrijven met goed en deskundig advies, maar als er een probleem is, dat ze dan ook hun verantwoordelijkheid nemen.
In onze hoekbank zat per ongeluk bij één...
Gelukkig zijn ze er nog!
In onze hoekbank zat per ongeluk bij één gedeelte een verkeerde vulling. Na een reparatie was het helaas nog niet goed opgelost.
Daarna hebben ze een nieuwe hoekbank geleverd, die perfect is.
Alles zeer goed afgehandeld door het hele "Het Ambacht Woonwinkel Team". GROTE KLASSE!!!!

Goed en deskundig advies.
Levertijd nog eerder, dan gepland.
Vriendelijke en nette bezorgers.
Oplossingsgericht.

Als je uit Losser en omstreken komt, ga eerst bij Het Ambacht kijken.
Vind je het niet, wat je zoekt, ga dan pas naar de meubelboulevards.

Fam. Bons.
Het heeft even geduurd maar gelukkig waren jullie geduldig en is uiteindelijk alles 100% naar wens opgelost.
Nog bedankt voor de lekkernij.

H.G.M. Geerdink

Wij hebben zeer goede ervaringen met "Het Ambacht".
Wij hebben zeer goede ervaringen met "Het Ambacht".
Vanaf het begin werden wij uitstekend geholpen en er is goed geluisterd naar onze wensen. Er is regelmatig contact geweest om de wijzigingen van onze kant door te nemen wat tot gevolg heeft gehad dat de kast naar onze wensen is afgeleverd en gemonteerd.
Alle lof voor de medewerkers die dit tot stand hebben gebracht.
Ga zo door, en we komen zeker weer als wij weer iets nodig hebben.

Zie onze ervaring met uw bedrijf en de betrouwbaarheid is zeer hoog.

Neen

Reactie Het Ambacht Woonwinkel:

Familie Geerdink hartelijk dank voor deze mooie beoordeling en veel plezier gewenst met uw op maat gemaakte linnenkasten. Was een leuke project om te maken en om te plaatsen.

Familie Bos

Prachtige winkel met enorm ruime keuze.

Niets is onmogelijk. Er wordt uitgebreid de tijd genomen om opties te bekijken en te bespreken. Mooie materialen!

Tip: ga vooral zo door!

Reactie Het Ambacht Woonwinkel:

Bedankt voor uw mooie reactie en veel plezier van uw op maat gemaakte eettafel.

Hennie Klootwijk

Prima ervaring

luistert naar de klant en komt dan met een goed advies

Reactie Het Ambacht Woonwinkel:

Hartelijk dank voor deze beoordeling en veel plezier van uw op maat gemaakte eettafel gewenst.

Robert

Super! Wij hadden geen makkelijke opdracht maar ze dachten met ons mee en het is heel mooi geworden.

Eigen meubelmakerij en vakmensen.

Reactie Het Ambacht Woonwinkel:

Leuk te horen dat alles naar wens is verlopen.
Moest inderdaad wel even goed ingemeten worden maar dan heb je ook een goed eindresultaat.

Gering

Zeer goede ervaring. Goed overleg in het voor traject en ook toen de kast besteld kregen we de tekening van de kast toegestuurd voor goedkeuring. In overleg enkele kleine aanpassingen gedaan, zonder... Zeer goede ervaring. Goed overleg in het voor traject en ook toen de kast besteld kregen we de tekening van de kast toegestuurd voor goedkeuring. In overleg enkele kleine aanpassingen gedaan, zonder probleem.

Goed over en komen hun afspraken na.

Reactie Het Ambacht Woonwinkel:

Hartelijk dank voor deze mooie beoordeling en veel plezier van uw op maat gemaakte hangende TV dressoir.

Anita Verver

Prima service, goed advies. Wel lange levertijd.

Goed advies en prima service.

Levertijd korter.

Reactie Het Ambacht Woonwinkel:

Hartelijk dank voor deze beoordeling en veel plezier van uw op maat gemaakte tafels met bijpassende eetkamerstoelen.
In hele drukke periodes kunnen de meubelmakers de productie niet versnellen....
In hele drukke periodes kunnen de meubelmakers de productie niet versnellen. Elke opdracht wordt de benodigde aandacht en tijd aan besteed. De levertijd kan hierdoor inderdaad soms oplopen. We proberen dit altijd wel zo goed mogelijk naar de klant te communiceren als we de afgesproken levertijd niet gaan halen.

Kamphuis

We zijn meer dan tevreden. Ik kan Het Ambacht aan iedereen aanraden.

afspraak is afspraak

geen.