Koerhuis

Mijn ervaringen met het kopen van meubelen op maat / eigen ontwerp (meervoud, omdat ik diverse malen een bestelling geplaatst heb) zijn zeer goed. Het zijn vakmensen die weten waar ze over praten.... Mijn ervaringen met het kopen van meubelen op maat / eigen ontwerp (meervoud, omdat ik diverse malen een bestelling geplaatst heb) zijn zeer goed. Het zijn vakmensen die weten waar ze over praten. En meedenken met oplossingen voor mijn specifieke wensen.

Alles - indien technisch mogelijk - kan. Alles is bespreekbaar. Goed meedenken met eigen ontwerpen/tekeningen. Zeer gastvrij. Goede vakmensen in dienst.

Kan zo niets bedenken. Ze doen het zeer goed. Zijn zeer klantvriendelijk.

L Arkenbout

Zeer goed bedrijf, zeer vriendelijk en deskundig. Alles is naar wens verlopen.

Vriendelijkheid. Men neemt alle tijd voor de klant

Ga zo door.

Reactie Het Ambacht Woonwinkel:

Familie Arkenbout hartelijk dank voor deze positieve reactie en veel plezier met uw aankoop.

Leen

Geweldig bedrijf. In alle rust onder het genot van een kopje koffie geholpen bij de aankoop van een nieuwe woonkamer. Ook het leveren werd zeer bekwaam uitgevooerd.

Hillie Oldenburger

Prima bedrijf! Vriendelijke mensen. Leveren kwaliteit en goede service. Een echte aanrader!

Alles top.

Volgens mij draait alles goed.

Reactie Het Ambacht Woonwinkel:

Heel hartelijk bedankt voor deze leuke reactie en heel veel plezier met jullie op maat gemaakt eiken eettafel.

H.M.Wasser

Prettig geholpen

Er werd met ons meegedacht en goed geadviseerd

Reactie Het Ambacht Woonwinkel:

Veel plezier met uw eetkamerstoelen en onze dank voor de positieve beoordeling.

Veneman

Uitstekend bedrijf professioneel klantvriendelijk en een zeer goede service.

Zeer goede uitleg over materiaal en deskundigheid.

Het was perfect van begin tot de aflevering.

Reactie Het Ambacht Woonwinkel:

Familie Veneman veel plezier met jullie mooie eethoek en hartelijk dank voor de positieve beoordeling.

Leen Arkenbout

Bij binnenkomst niet gelijk het opdringerige ; kan ik u helpen; Later wel gedegen uitleg gekregen over de nu aangekochte meubels. Men neemt voldoende tijd voor zijn klanten en de service na levering... Bij binnenkomst niet gelijk het opdringerige ; kan ik u helpen; Later wel gedegen uitleg gekregen over de nu aangekochte meubels. Men neemt voldoende tijd voor zijn klanten en de service na levering is top.

De klant is hier nog koning.

Ga zo door. Dan komt het allemaal goed

Degelijk en betrouwbaar

afspraak is afspraak

Reactie Het Ambacht Woonwinkel:

Familie Heideman bedankt voor de beoordeling en veel plezier met jullie op maat gemaakt badkamer meubelen.

Eddie Pasveer

Goed bedrijf

Persoonlijke service is prima

Reactie Het Ambacht Woonwinkel:

Familie Pasveer bedankt voor de beoordeling en veel plezier met de op maat gemaakte eiken vensterbank planken.

Jose Grundel

Geweldig

Denken met je mee👍

Nee

Reactie Het Ambacht Woonwinkel:

Meneer en mevrouw Grundel veel plezier met de op maat gemaakte meubels en bedankt voor de beoordeling.