9.8/10

Jeroen

Prettige en gezellige winkel.

Dank u wel.

Bloemberg

Super vriendelijk

Het voelt meteen vertrouwd , eerlijk advies

Reactie Het Ambacht Woonwinkel:

Hartelijk dank familie Bloemberg uit Duiven voor deze mooie beoordeling en veel plezier van uw op maat gemaakte tafels met rvs onderstellen.

Familie Damhuis

Zeer goed, prima advies en service

Kwaliteit, naar wens kunnen aanpassen, lokaal, goede service

geen, prima

Reactie Het Ambacht Woonwinkel:

Hartelijk dank voor deze mooie review en score en veel plezier van uw op maat gemaakte meubelen.

Aerts

Professionele meubelmakers

uitstekend advies en voorbereiding en een professionele project begeleiding en communicatie

ik heb geen verbeterpunten

van Wilgen

Positief

Flexibiliteit

Bakker-Uunk

Ben heel erg tevreden en heb een goede keuze gemaakt bedankt

Kwaliteit

NVT

Reactie Het Ambacht Woonwinkel:

Hartelijk dank voor deze mooie beoordeling en veel plezier van uw op maat gemaakte eiken meubelen.

Herbert Leferink

Enorm fijn bedrijf

Mooie meubels, goed advies en prima service!

Klinkt cliché maar weet ik niet…

Reactie Het Ambacht Woonwinkel:

Hartelijk dank voor deze mooie review en veel plezier van uw aankoop.

Familie Heijnsdijk

We hebben een wandkast door het Ambacht laten maken en thuis zelf in elkaar gezet. De afstemming verliep erg prettig. We werden goed op de hoogte gehouden van de voortgang en zonodig vond er nog... We hebben een wandkast door het Ambacht laten maken en thuis zelf in elkaar gezet. De afstemming verliep erg prettig. We werden goed op de hoogte gehouden van de voortgang en zonodig vond er nog overleg plaats over invulling van details.
De meubelmaker heeft ons in de meubelmakerij uitgebreid uitleg gegeven hoe we de kast in elkaar moesten zetten. Bij de aflevering was alles perfect uitgewerkt met voldoende klein materiaal. Tot in detail klopte alles.

We hebben het Ambacht als erg prettig ervaren, zowel in omgang als de kwaliteit van het geleverde werk. Echte vakmensen die we iedereen aan kunnen raden!

Vakmensen en prettig in omgang!

Reactie Het Ambacht Woonwinkel:

Als de klant wel zelf de kast kan plaatsen maar niet het machinepark heeft om de kast te maken dan doen wij dat.
Familie Heijnsdijk heel veel plezier gewenst met uw mooie op maat gemaakte...
Familie Heijnsdijk heel veel plezier gewenst met uw mooie op maat gemaakte wandkast en veel succes met schilderen.

E. van Unen

Deskundig advies, flexibel in de wensen van de klant en keurig afgeleverd door deskundige medewerkers.

Ruime aandacht voor de klant.

Geen.

Reactie Het Ambacht Woonwinkel:

Hartelijk dank voor deze mooie beoordeling.

Fam melssen Pit

Service en goed zakelijk en klantservicegericht
Personeel

Gewoon zo doorgaan

Reactie Het Ambacht Woonwinkel:

Dank u wel voor deze mooie beoordeling en veel plezier gewenst met uw op maat gemaakte eiken eettafel.