van Eerde

Mooi bedrijf, prima service.
Meubels kunnen naar wens worden gemaakt.

Meubels kunnen naar eigen wens worden gemaakt.
Goed advies en fijne communicatie.

N.v.t

Reactie Het Ambacht Woonwinkel:

Hartelijk dank voor deze mooie beoordeling. De levertijd is inderdaad redelijk lang door grote drukte in onze meubelmakerij maar ook door veel leverproblemen bij onze leveranciers.
Wij geven dit...
Wij geven dit bij de aankoop altijd aan om teleurstelling te voorkomen.

Eddie Dijkhuis

Wij zijn zeer tevreden met de tafel die wij bij het ambacht hebben besteld, het is precies naar onze wensen gemaakt en ook voor een prima prijs

Je kunt precies aangegeven hoe je het wilt hebben, echt ideaal

Geen verbeter punten, gewoon zo doorgaan

Reactie Het Ambacht Woonwinkel:

Hartelijk dank voor deze mooie beoordeling.

Bert Schotmeijer

Bijzonder klantvriendelijk

Ze doen wat ze beloven.

Neen

Reactie Het Ambacht Woonwinkel:

"Bijzonder klantvriendelijk" zoals u ons omschrijft. Dat vinden wij heel leuk om te horen.
Wij vinden het heel belangrijk een goed gevoel bij onze klanten achter te laten als ze iets gekocht hebben en daarna nog een keer als onze eigen chauffeurs de meubels komen brengen.
Heel hartelijk bedankt voor deze mooie review.

Hans

Fantastisch

Hele goede service, meedenken met soort en omvang meubelen die we graag wilden hebben

Wij geven dit...
Wij geven dit bij de aankoop altijd aan om teleurstelling te voorkomen.

Hans

Alles volgens afspraak geleverd en mensen die meedenken met de klant.

Na levering nog bellen of alles naar wens is.

Reactie Het Ambacht Woonwinkel:

Hartelijk dank voor de beoordeling.

Odette Huibers

Zeer goed en correct behandeld

Misschien is het handig om een end controle te doen. Om deze dingen te voorkomen

Verder geen verbeterpunten

Reactie Het Ambacht Woonwinkel:

Familie Huibers bedankt voor deze mooie beoordeling. De meubels worden voor levering altijd gecontroleerd maar er kan toch altijd nog wat mis gaan. Dat zie je maar weer.
Dat proberen we dan wel...
Dat proberen we dan wel altijd z.s.m. weer naar tevredenheid op te lossen.

Ruud & |Marieke

Helemaal top ! Super vriendelijk en behulpzaam

Vrijwel alles wordt intern gemaakt, precies naar wens.

Reactie Het Ambacht Woonwinkel:

Familie Oostrum bedankt voor deze mooie beoordeling en dat jullie helemaal uit Maassluis vandaan bij ons de meubels hebben laten maken.

T

Super prettig geholpen , we kregen een stoel mee om te kijken of het mooi stond, dus zeer fijne winkel

Doen nergens moeilijk over

Reactie Het Ambacht Woonwinkel:

Dank u wel voor deze mooie beoordeling en veel plezier van uw eetkamerstoelen.

Eric Schotman

Hartstikke goed!

goede informatie en een mooie showroom

ga zo door

Dank u wel.

J.M Huizing

Had gelijk een klik met de getoonde meubels. In twee of drie gezellige sessies uitgewerkt hoe de meubels moestenworden. (extra legplank, net iets langer etc)

Alles is te overleggen. Doordat de levertijden wat langer waren, kreeg vlak voordat ze begonnen met het maken nog een mailtje om de opdracht ,in de laatste vorm te bevestigen.

Geen Of het moet zijn, meer van hetzelfde

Reactie Het Ambacht Woonwinkel:

Mevrouw Huizing hartelijk dank voor deze mooie beoordeling en veel plezier van uw op maat gemaakte meubelen.